Wednesday, June 18, 2008

Wish List

Yaaa apa khabar semua selamat hari hari. Hari ini hari apa? Yaaa jangan buat2 hilang ingatan aku tahu korang suma dah bubuh reminder dalam telefon bimbit masing2 yang hari ini merupakan hari korang memanjatkan kesyukuran ke hadrat ilahi kerna aku masih hidup untuk kali yang ke dua puluh empat. Oleh kerana hari ini HARI JADI aku dan aku memang dilahirkan tanpa perasaan segan dan silu, nama2 di bawah sila sediakan hadiah berikut:

Adam Johari = T shirt family guy baru.
Amir Rashidi = Teman main FM sampai ke azan subuh seperti dahulu.
Jamil Fathi Jamaludin = Teman aku jogging kita sama2 boroi.
Mohd Dazrul = Scarf Liverpool
Mohd Ikram = Ajar aku teknik bagaimana nak berdada tegap tanpa perut yang boroi.
Ahmad Shuhud = Pemeriksaan gigi percuma (n open table untuk kawan2 bangi)
Akak Abe = Mug Liverpool
Syed Muhammad Muaz = Anak lelaki pertama kau dinamakan Syed Mohamad Faizal (jika gadis Syarifah Faizal Nurhaliza).
Khairul Afandy = Kasih sayang
Nurdatillah Hasim = Kasut Vincci dan belanja tengok wayang setiap minggu.
Tengku Eleanor Ezura = Lagu besday yang dicipta sendiri dan dinyanyikan khas untuk saya.
Aqilah Hasan = Lagu besday yang dicipta sendiri dan dinyanyikan khas untuk saya.
Asiah Abdullah = Ajar silat cekak musang
Chua Shi Yun = Kaset Faye Wong lama2.
Nurkhadijah Johari = Pujian kacak
Nurul Huda = Tandatangan Hajar Mat Jani berserta gambar buat 'pis'.

Ok aku bagi korang tempoh dalam 2 minggu cukup tak? Except for Muaz dia kena tunggu beberapa bulan. Nama2 yang tiada dalam senarai sila hantar mesej pesanan ringkas nanti aku replai hadiah aku yang aku nak. Okay i lap u all muah muah.

And thanks for everything. You guys rock.


9 comments:

syun said...

To: Mr. Ijai
Happy 24th Birthday!
Wish u best of health n luck all year long!!
p/s Agak sukar mencari kaset2 Faye Wong kerana kepupusan berdekad lamanya tapi saya akan cuba sedaya upaya k!

L a L a said...

2 minggu??? bisa di atur dong..! btw, happy birthday :)

Anonymous said...

happy bday jai!

-adam-

Muaz said...

happy birthday bro!! hehe..

nama anak aku tu tak tau.. susah skit la nak buh nama ko..
nama faizal common la.. aku nak nama canggih skit.. kalau ijaikacak or ijaicool pun tak best..sorry bro.. hehe

Mohamad Faizal said...

syun: lei hou leng

lala: jangan sekadar kata2 nanti saya hampa

adam: i miss u bebeh

muaz: hoit kau tak kenal ke faizal tahir kan kool tu

Ikmar said...

ala ijai. sorry a
happy birthday

Anonymous said...

pemeriksaan gigi percuma ditanggung beres..open table nanti bile aku dapat gaji rm 4k++( saje je nak bagi tau gaji aku...haha..)
-shuhud-

nur khadijah said...

happy belated bday ijai...sori, lama tak menjenguk..musim exam la katakan...huhu...anyway, semoga pertambahan umur berkadar langsung dengan pertambahan kekacakan. haha. itu hadiah aku untuk tahun ini.

hUdArLiNg said...

happy belated gler2 punye.ampun.tugasan yg berlambak2 yg diberikan oleh supervisor pujaan ijai menyebabkan saya tidak berkesempatan untuk menjenguk page anda atau mana2 page dan mengingat apa2 tarikh yg penting pun.sume tak ingat.maaf lar =[

wishlist tersebut sungguh errrr..takpe..wlupun hajar takde kt sini, *cuti belajar* saya akan try mendapatkan adiah tersebut.pujian kacak tak bole ker?sistem barter.hahahaha!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...