Friday, October 31, 2008

Gossip Bulan Oktober

Haiiiii apa khabar uols? Uols sihat? Macam mana hari raya hari tu? Mesti hensem korang pakai baju melayu awwww. Ok kali ini Sally ada gossip yang hangat mengalahkan Liena Hangat. Eh mana dia pergi ye? Sejak dia berpisah dengan suami mat saleh dia tu terus tak hangat dah. Ok gossip kali ini memang meletupp nyahhh. Uols kenal Norman Hakim? Ala yang badan ketak2 berlakon cerita Gerak Khas tu. Emm semalam 30 Oktober 2008, dia kena tangkap khalwat bersama pelakon baru Memey atau nama dalam kad pengenalan Suhaiza Suhaimi. Memey ni anak saudara Darling Ngasri (bukan hudarling). Emm skuad paparazi mak ada kat situ masa diorang kena tangkap kat Jalan UP 1/2, Ukay Perdana, Ampang. Norman cuba menyorok kat belakang tapi otot dia besar dan gagah u mestila diorang nampak. Tapi masa kena tangkap dey'all pakai baju. Hmmm bole percaya keee.

Nota: kolum gosip ini ditulis oleh Sally bukan aku. Sila klik Read More untuk terus membaca.

Komen Sally: Yang si Memey ni pulak aku cilikan mulut kau baru tahu. Muda2 dah pandai nak berpoya2 dengan suami orang eii tak kuasa aku. Kesian tau kat Abby Abadi. Yang si Norman pun satu, taula kecewa grup dia tu tak ke mana, apa tu nama dia haaa Kumpulan Impression. Alaaa yang dia sekali menyanyi dengan Eizlan Yusof tu. Yang lagu dia "di manaa dan ke manaaaa" video klip dia tengah main snuker tu. Eii tak kuasalah aku. Tapi ada satu lagi Norman yang mak suka, Norman KRU! Single lagi tuuu awww terujaaa mak. Oklah kita jumpa lagi nantiii. Kalau ada gosip panas artis2 tempatan jangan lupa bagitau bole kita mengadu domba bersama2. Awwww.



3 comments:

Anonymous said...

jai sape lagi hot. memey ke abby abadi?

-adam-

Mohamad Faizal said...

aku suka doo abby dulu2. tapi skarang mungkin memey heee

hUdArLiNg said...

cis. sally letak nama i kt column gosip. =p

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...