Wednesday, November 19, 2008

Happy Birthday Izwan Pilus

Aku ada seorang kawan. Dia berasal dari Negeri Sembilan. Nama dia Muhammad Izwan. Wajahnya macam Eman Manan. Wahh rhyme. Hari ini hari jadi dia. Happy besday jake (nama gelaran dia). Izwan ni hensem orangnya. Adala beberapa gadis uniten yang minat dia tapi tak bolela sebut nama. Jake terer main bola. Di padang dan di kocek. Main winning 11 pun dia gagah. Tak cukup dengan itu, dia menjaga solatnya, at least 3x sehari.

Eh tunggu sebentar. Mengapa aku harus mengingati hari jadi kau? Kau tahu tak izwan, sudah hampir setahun kita tak berjumpa. Last jumpa pun masa kita qiyamullail bersama2 beberapa bulan lalu. Dahla open haus rumah aku tak datang. Miskol pun tak mahu. Apatah lagi nak mms aku. Blah la lu Izwan Pilus. Taula dah glemer sejak kuar album haritu. Ala album kau laku sebab aku beli 3 keping cakera padat kau. Kau memang sombong. Ekau poie balik noghori la ngabihkan boreh yo ekau ni.

Lihat2lah gambar2 kemesraan kami satu masa dahulu...

Abaikan lubang hidung arel. Lihatlah kemanjaan wajah Jake. Mengapa kemesraan itu sudah hilang Izwan...


Dialog gambar di atas:
Fandy: Aduhhh letihnya aku bencilah aku.
Izwan: Sabar Khairul, Tuhan pasti akan memberkati apa yang kita lakukan ini. Kita juga harus berwasadtiah.

Tidak ketinggalan, Jake turut mengajar kami menghayati watak penagih dadah dalam filem 'KL Lifestyle' yang mendapat rating yang tinggi dari encik Tj Iskandar, pensyarah multimedia kami.

Tetapi itu semua hanya tinggal kenangan. Izwan telah menyombongkan diri dah taknak jumpa kami lagi....

Apapun i still lap u jake. Hoben jang hoben. Selamat hari jadi.



5 comments:

hUdArLiNg said...

selamat hari lahir izwan pilus. =p

jake said...

buang gamba 1st tu jai..seksi sgt la..

hudarling - time kaseh..

Mohamad Faizal said...

nak lagi seksi aku letak gambar yang kau tengah bersetubuh tu. ai miss yu jake

Anonymous said...

Innalillah wainnalilah rojiun

Bakeruvrg said...

buang gamba 1st tu jai..seksi sgt la.. hudarling - time kaseh..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...