Wednesday, December 17, 2008

Fanatik

Lihatlah koleksi terbaruku ini. Original Liverpool Fc Scarf yang diimport khas dari negara penjajah. Bergaya bukan?



terima kasih kepada ahmad shuhud irfani bin zakaria bin stapa bin yajid kerana 'membelanja' scarf ini. Terima kasih juga kepada akak abe nurul idlan (betul ke?) binti zakaria bin stapa bin yajid kerana membelikan fridge magnet untuk mama aku.



Perut aku nampak boroi sebab ilusi optik tu. korang dulu tak belajar sains tu sebab korang tak tahu.



6 comments:

maskawaih said...

takde lebih ke?

hUdArLiNg said...

ewah.ilusi optik konon!

Saiful Kesepian said...

wah kacaknye abang.

saye pun nak satu bole???

Mohamad Faizal said...

mamat: kalau kau nak aku bole jahitkan kemahiran hidup aku dapat A

huda: betul. sains pmr saya dapat A

Anonymous said...

bro..pesal ade mamat saiful bukhari tu bro..hang knal dia ke?hhuuhuh

Anonymous said...

wei saiful kesepian.kau ni annoying la.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...