Wednesday, December 31, 2008

Sang Juara

Statistik menunjukkan peluang untuk menjadi juara liga adalah tipis (6.78%) jika tidak berada di dalam top 4 selepas krismas. Pundit berpengalaman Hasbullah Awang pula menyatakan, "they who topped the table after Christmas has the mentality and the will of fire to be champions...". Jadi korang faham2lah siapa yang akan menjadi sang juara untuk kedua2 liga di bawah. (Click the pic to enlarge)


Akulah sang juara. Liverpool juga. Fak Manshitter United, fak Chelshit dan fak Assenal. Ohh fak Newcashit juga haa haa. Ohh buat abang Gerrard, tak kisahla jika kau pukul orang, kau langgar makcik tua melintas jalan ataupun menggelek anak kucing ketika nak reverse kereta, kau tetap kapten marvel kami. Aku doakan kebahagiaan kau di dunia di akhirat taktau camna. Kau sajalah yang boleh memimpin kami untuk kejuaraan liga Inggeris yang ke-19. Amin.


3 comments:

souled_oUt said...

haluuu en faizal... lamanya xdrop by kat sini.. byk entry i kene catch up ni.. i baru habis baca entry sally gelenyah.. hahahaha sgt lawak ok

anyway, im sorry on father's demise.. may he rest in peace..

Mohamad Faizal said...

thank you.

lama tak jumpa pegi mana berak ke

souled_oUt said...

klau berak xdela bz sgt sampai xdpt baca blog u... hihi

i bg keje ler.. iskk

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...