Friday, January 2, 2009

Azam Tahun Baru

Happy New Year! Haa bila dah masuk tahun baru mulala korang nak sibuk2 buat azam tahun baru kan. Awal Muharam haritu takde pulak nak berazam. Maka bila dah masuk tahun 2009 ni, pelbagai keazaman korang tanamkan di dalam diri. Antara azam2 yang popular ialah nak berhenti hisap rokok, nak kuruskan badan, nak belajar bersungguh sungguh, bla bla bla, booooooooooooringggggggggggggggggggggg. Kamonla bukannya termakbul keazaman korang tu sekadar hangat2 tahi Azam je. Alang2 nak membuat azam, buatlah yang edvencer terus betul tak. Si di sini aku akan listkan azam2 yang rare dan unique yang orang jarang buat untuk panduan hidup korang. Click Read More or the title to continue.

ps3: aku tidak bertanggungjawab di atas kecederaan atau dosa yang korang dapat dengan mengikuti azam2 cadangan aku. korang dah mimpi basah/keluar darah haid pandai2la pikiaq sendiri.

Azam2 ini mungkin tidak senonoh, dan mungkin juga boleh membahagiakan hidup korang, so pilihla ikut suka hati korang.

1) Nak start merokok.

2) Taknak tinggal semayang Subuh di hujung minggu.

3) Instead of nak gemukkan badan guna Weight Gain, apa kata korang makan Face Gain untuk hensemkan muka? Gadis2 tak pedulikan tubuh. Ikutlah prinsip aku, 'Tubuh badan tak penting, yang penting rupa'.

3) Nak langsaikan hutang PTPTN.

4) Nak buat pembedahan payu dara.

5) Nak join The Amazing Race Asia.

6) Nak join Akademi al-Quran.

7) Nak hafal doa Qunut. Takkan asyik nak miming je kan.

8) Nak berkayak di Sungai Ramal Dalam.

9) Nak delete koleksi My Sister's Hot Friend/milfhunter/Mike's Aparment/sabul dan yang seangkatan dengannya. Huii susah ni.

10) Kahwin.

Orait kalau korang ada azam2 yang kool dan unik dan jarang dibuat orang korang letaklah di ruangan komen ok? I lap u all. Selamat tahun baru!



10 comments:

Anonymous said...

susah gile nak tinggalkan nombor 9. haha

adam

hUdArLiNg said...

hahaha.azam yang unik.no 10 tu,ijai ble lagi?haha

sugar-coated cupcake said...

ezu pun sokong no.10! yey ijai! :p

Mohamad Faizal said...

adam: memang susah, lebih2 lagi jika koleksi kau melebihi 3 terabyte

huda dan ezu: korang berdua pasti kahwin dahulu sebelum saya kompemmmm

Anonymous said...

aku TERsinggah sebentar di blog kau. harap kau tak kisah. azam aku juga unik. hahaha. bukan menguruskan badan, dan seangkatan dgn nye yg ko anggap boringggg. azam aku yang paling utama tahun ini ialah, mengempiskan perut. bagi aku unik kerana, ramai org ingin kurus, tapi mereka lupa akan bahagian paling utama iaitu perut. jika kaum hawa ingin kan perut mereka kelihatan kempis dan flat (sama makna kah? aah.. lebey kurang lah ek) manakala kaum adam pula, inginkan six pack. hehehe. pape pon, azam kau, hurmmm... yaaa.. unik juga.

selamat tahun baru. =)
sekian

*aku juga budak Bandar Baru Bangi*

Mohamad Faizal said...

eloklah tu kalau kau berjaya mengurangkan keboroian kau jangan lupa bagi tips kat aku kerana sluaq raya aku pun dah x muat dah ni

diHa said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

baeklah. nti aku kongsikan tips2 aku. tapi buat mase sekarang, aku gune sabun herba Avon. hehehehe. biase lah, kdg2 aku takde mase nak membuat sit up. aku sbg kaum hawa, ada cara nya untuk membuat sit up. salah cara, boleh mencederakan tulang belakang sendiri.
btw, aku tidak lah boroi. cuma... hurmm... nak bagi ada shape saja. hehehehe

Mohamad Faizal said...

haha kantoi nama anda diha. guna jela nama tu nape nak jadi stalker aku diam2

btw Avon aku guna kat ketiak aku je emm wanginyaaa

diHa said...

opppsss! haha, aku mmg mudah cuai.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...