Sunday, January 18, 2009

Kongratulasi Huda Adam!

Siapa Huda? Huda ialah rakan aku sejak zaman sekolah rendah. Dulu2 dia ada banyak kucing macam aku jugak, so kira family dia dengan family aku rivals ah bila masuk pertandingan kucing. Kalau kategori Persian mebe dia boleh menang tapi kalau nak gaduh dengan domestic cat aku haaa terus gugur misai kucing dia. Gosip dari Mangga mengatakan masa kecik2 dulu dia suka kat aku, tapi aku tak berminat dengan gadis ketika itu. Haa haa.

Anyways semalam kami menghadiri majlis perkahwinan dia di dewan Seri Hendon, Putrajaya. Walaupun aku tidak kenal suaminya, aku tetap membawa hadiah consist of barang2 yang aku tidak pakai (hadiah pertandingan kucing) untuk kegunaan mereka. Team Bangi datang dengan penuh segak bergaya mengharapkan ramai gadis2 TKC yang jelita untuk mencuci mata, namun semua itu hanyalah indah khabar daripada rupa kerana tidak semua gadis TKC itu sedap mata memandang. Ada yang berat, ada yang berlopak di muka, ada juga yang menjadi lelaki. Haa haa besh betul kutuk orang.

Buat Huda dan suami, kami ucapkan tahniah dan semoga tidak bercerai dan at least mendapat 3 orang anak. Maaf aku tidak dapat berjumpa untuk mengucapkannya secara direct kerana aku harus pulang awal untuk sesuatu yang hebat yang akan tulis dalam entry yang akan datang. Jeng jeng jeng. Sila klik Read More untuk melihat gambar2 perkahwinan Huda.



Masing2 segak bergaya ala2 kumpulan Shades duuu duu bidu dubidubidubidubidu duu bidu


Go Team Bangi!


Sorilah pakcik kau tak cukup hensem untuk dipaparkan di blog aku


Oraittt see you guys at the next wedding!



4 comments:

hUdArLiNg said...

u bile lagi?hehe.asik pg org punye je. ble i nk pg u punye lak? ;p

zatihazira said...

kehiudpan kau yg penuh dgn ektiviti kenduri kendare

souled_oUt said...

hahahaha.. kesian pakcik tu.. muka tak cukup hensem nak masuk blog u yeak... sgt lawak la okeh

btw..i still xleh view clip sally even bukak kat rumah arrrr.. apesal ek? i teringin nak tgk sally in action nih

you can call me finaz btw...=)

Mohamad Faizal said...

huda: saya golongan makruh kahwin. Bernafsu tetapi tiada wang.

zati: zati kenduri aku nanti kau tolong amek gamba aku baya satu gamba dua posen. kalau seribu dah berapa huiiii.

finaz: kat rumah mama anda block kot. haa haa cubala bukak terus kat youtube. search 'bapuk' atau 'ijaikool'

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...