Saturday, January 24, 2009

Lagu untuk Artis Kita

Artis kita memang sensasi. Uols eh korang suma diharap dapat menjadikan lagu ini sebagai amalan ketika tersangkut di dalam kesesakan lalu lintas. (Nyanti ikut rentak lagu Billy Joel - We Didn't Start The Fire). Ditembak menggunakan digital camera sahaje, thus menjelaskan mengapa kualiti videonya agak gampang. Tengokla kalau jualan single ni laku aku belila video camera mahal sikit. Sing it!




Lirik:

Aidil Zafuan Rita Rudaini, pegi Thailand kahwin lari
Aidil pun naik pening, dapat anak nanti juling

Rosnah Mat Aris kahwin lagi, dengan Tajul Efendi
Aku tak tahu mengapa, dah menopaus still berselera

Memey Norman Hakim, tangkap basah at 3 am
Kena cerai dengan Abby, kumpulan Impression pergi mati

Akhil Hayy dan Waheeda, tengok wayang sama2?
Mane boleh camtu ustaz, nanti Nik Aziz libas

Chorus:
ini kisah artis kita
penuh kontroversi sungguh sensasi
ini kisah artis kita
diburu Sally diburu papparazi

Aku jeles ngan Que Haidar, muke memang mintak penampar
bulan depan dia kahwin, dapat toron linda jasmine

Dania Danielle, kau ingat kau comel
Syamsul tumbuk main main, terus tak pegi PLKN

Faizal Tahir bukak baju, perut boroi macam aku
tapi tak menang juara lagu, peduli apa aku

ini kisah artis kita
penuh kontroversi sungguh sensasi
ini kisah artis kita
diburu sally diburu paparazi

Penaja utama:
Gitar kapok - Luqman Yahaya
Baju No Fat Chicks - Adam Johari
Snowcap Liverpool - Mohd Dazrul Syariz
Spek mata - mama
Camerawoman - da killa'





4 comments:

zatihazira said...

cacat.


timekasih.

p/s:kau mmg afdlin shauki versi kurus

Mohamad Faizal said...

itu pujian ke celaan? aku prefer stephen chow versi boroi

hUdArLiNg said...

stephen chow kepunyaan saya. haha. pg amek afdlin.

Mohamad Faizal said...

huda: sukar betul jadi orang yang berwajah dan berperut selebriti seperti saya ini

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...