Friday, January 23, 2009

Ucapan

Untuk gadis2 AEON yang naik lif dengan aku pagi tadi, minta maaf aku ucapkan kerana akulah orangnya yang kentut di dalam lif tadi dan buat2 tak tahu.

Untuk orang yang hampir melanggar aku tadi, aku ucapkan sakmaibols. Nasib baik side mirror aku tak calar.

Untuk rakan2 sekerja, aku ucapkan selamat bekerja di hari cuti umum.

Untuk kawan2 Cina aku seperti Andrew Chan Wai Jien, Tan Yee Hao, John Hoo Chee Kiong, Adam Phong, Adam Johari, Chua Shi Yun, Yip Chia Wei Justin, Ling Leong Wei, Lim Fei Yee, Ding Ngok Fung, Ho Kah Ling, Calvin Loi, Bernard Huen, Loke Mun Leong, Tan Hooi Lay, aku ucapkan Kong Hee Fatt Choi. Seperti biasa, teka teki perayaan mesti diutarakan. Sama2lah kita ketawa gembira. Ok kalau Hari Raya dengan Raya cina kita panggil Gong Xi (kongsi) Raya. Kalau Hari Raya dengan raya india panggil Deepa Raya. Tapi kalau raya cina ngan raya india nak panggil apa? (click Read More untuk jawapan)

Kongsi Gelap.


8 comments:

<< s| teD| yanG GOmuK >> said...

grrrr..

syun said...

Thanks for the wish..Nampak gaya..list of kawan2 chinese dah ramai berbanding tahun lepas :p

souled_oUt said...

err... adam tu cina ke?

eh i dh tgk klip bapuk u tu.. hahahahahhaha sangat kelakar ok... comel je sally. scene yg awal2 tu mmg pondan betul ke?

Mohamad Faizal said...

tedi: bunyi kucing bergaduh ke

yun: yaaa kenalkanla saya lagi kat amoi2 yang leng lui. angpau?

finaz: yaaa yang mula2 tu memang arbok sejati skuad terkam kami gamble je rakam kerana itu video itu adalah sejenis dokumentari tentang kehidupan di kotaraya

Anonymous said...

haha kong xi fa cai! jom aku balik nanti kite tengok wayang reramai aku blanje ganti angpau.

cmane ni jai... mc d ade prosperity burger sedap nak mampos tapi diorang sokong zionist. dilemma gile...

finaz... mak aku cina.

adam

Mohamad Faizal said...

adam: kau balik bila december ke? ala makan je bege tu kalau kita boikot tapi toceng hari2 sama jugak berdosa haa haa

Anonymous said...

ntah ah. lame lagi kot aku balik. aku hidup keseorangan skarang. untuk mengelak dosa lagi besar terpaksalah....

weih jai. ape alamat umah kau? aku dah beli banyak gile magnet ni. haha. khas untuk mak kau.

adam

Mohamad Faizal said...

haa haa thanks takpe takyah susah2 pos sekarang dah balik nanti baru kasik. akan ku kirim sekali tshirt2 kool untuk aku riak nanti

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...