Thursday, February 19, 2009

Kalau Pergi Berak Jangan Lupa Mengunci PC

Kanak2 di ofis aku memang berperangai syaitonirrojim. Jika korang lalai, ada sahaja aktiviti2 yang tidak berakhlak yang akan dilakukan oleh mereka terhadap anda. Well aku pun sebenarnya watak jahat juga di ofis, tapi kali ini aku yang menjadi mangsa. “Maaaaalang yang menimpanyaaaaa kini menghantuii kitaaaaaa. Apalahh dosa hinggaa kau dideraaaa….” (lagu background).

Kisahnya begini, aku pergi menunaikan aktiviti normal seorang manusia. Memang pergi mana2 pun aku slalu tak lock pc aku. PC aku bukan ada rahsia seperti gambar bogel aku yang hendak disebarkan pun, so aku biar jela kan.

Setelah mengucapkan kesyukuran setelah mengecapi nikmat berak, aku pun kembali la ke cubicle aku. Kemudian……(please insert 2 tokens to continue reading, or click Read More)

Kemudian, terdapat ramai jejaka kategori tegap dan kacak yang memandang aku dengan penuh minat. Normalla aku aku memang simbol seks untuk gadis2 dan arbok2. Kemudian,Aku dilemparkan dengan kenyataan2 sebegini:

“How much?”
“Tak sangka aku kau bersikap begini Faizal…”
“Hee hee hee”

Apehal? Aku mula berasa sangsi. Duduk sahaja di tempat aku, aku melihat inbox aku semakin penuh. Biasalahtu spam dari kanak2 ni. Tapi semuanya mereply kepada aku aku, aku bukannya spammer bersiri. Apabila diperiksa, “Faizal” telah menyebarkan email ini kepada kanak2 di ofis:

From: MuhamadFaizal Rosly
Sent: Wednesday, February 18, 2009 12:41 PM
To: Jayakumaran Thangaiah; Calvin Loi Hui Meng; Gurubalan Krishna; Ahmad Hafez Izzudin; Muhammad Faisal; Mugunthan Nair Kesavan; Irsyaduddin Ismail; Arvind Nair; Kabbilan Ratha; Clifford Sanjeevi; Paramjit Singh; Prabakharan Subramaniam
Subject: Please Read

Hi guys,
As you know, I am doing a part time business (illegal) to gain more income. I am selling my backside after my working hours, and I need a big favor from you guys. Please advise those butt fakkers to call me and use me as I can get more money. You’ll get a share from it too.. thanks

Faizal Rosly
Microsoft Technical Support
Support Hours - Mon to Fri 8:00am - 8:00pm (AEST)
Support Line - 13 20 58
Web: http://support.microsoft.com


Hari itu memang malang. Aku pasti akan membalas dendam.



5 comments:

Idlan said...

Jai sedap nama kawan kau Irsyaduddin. Hensem tak? Boleh aku ngorat? Dia sudi tak duduk di UK bersama aku? Aku baik. Beriman. Selalu bangun solat subuh waktu summer.

Mohamad Faizal said...

huii dia memang hensem. tapi dia dah ada girlfriend (or boyfriend?). takpe aku ada alternatif lain. mohd ikram rahim; hensem dan kaya

hUdArLiNg said...

wah.menjual backside.berapa bayaran? =p

NUR ZIHAN NASZERI said...

suda semestinya anda menjadi bahan mengisi masa senggang mereka tanpa rase bersalah pada bangsa dan negara

Mohamad Faizal said...

huda: kalau nak cakap2 camni, seploh ringgit. kalau tangan haa 2 kali dapat, 30 ringgit. kalau nak semua washing2 haa 150 ringgit (teka ayat siapa)

nur zihan naszeri: orang teraniaya doanya makbul

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...