Sunday, March 1, 2009

Aku tidak percaya, korang percaya tak?

Kawan aku merangkap ofismet Zahrul Idzwan memberitahu Korn akan datang ke Malaysia. Bukan untuk melancong tetapi untuk membuat persembahan. Sawan sebentar aku menerima berita itu. Aku tidak percaya. Sudah pastilah aku tidak percaya, kita bercakap tentang Korn, bukan tentang Harvey Malaiholo ataupun Hetty Koes Endang. Namun setelah didedahkan dengan bukti visual, aku terpaksala percaya.

Bukti 1: http://www.sunburstkl.com.my/v1/

Bukti 2: http://www.korn.com/site.php?content=tour

Pergi ke?

I CAN'T SEE I CAN'T SEE I'M GOING BLINDDDD I CAN'T SEE I CAN'T SEE I'M GOING BLINDDDD (semangat jagung)



6 comments:

hUdArLiNg said...

JOM!!

z a t i said...

sunburst tu selagi belum jadi, susah nak percaye. pineapple concert kan? rihanna pun slamber je die kensel. inikan pulak korn. lgpun sunburst terlalu byk rumors. kalau nak tau before tis rumors radiohead..lagi sawan. pastu coldplay.. semua propaganda pineapple je.
tapi kalau korn jadi..mmg rezeki korg la. aku telah hampe setelah radiohead ternyate hanye mainan kepade perasaan aku yg lepas,.

Mohamad Faizal said...

ala raihanah tak jadi sebab kena patuk dengan chris brownies. tapi kalau korn jadi datang pasti pemuda pas (apai salah seorang) akan baring tengah jalan tak bagi beli tiket

Anonymous said...

nak pegi roger aku jai..aku mahu melompat bersama2

zarul

Anonymous said...

xpayah pegilaa...masih lg mahu berseronok tatkala umat islam dibedil di gaza? lainla klu kedatangan fat mike aritu, gaza blom kene bedil lg....

~akuapai

Mohamad Faizal said...

ala kalau pegi konset kita janganla minum arak dan tidak lupa semayang maghrib dan berdoalah untuk penduduk gaza.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...