Wednesday, March 11, 2009

Kongratulasi Akak Apai! Hepi Besday Huda!

Ohh aku memang gemar pergi perkahwinan. Dapat melihat kawan gadis2 yang berkahwin berpura2 gembira melihat kawannya kahwin tapi di dalam hati berasa cemburu dan tertekan kerana takde orang nak kat diorang ataupun boipren malas mengumpul wang untuk berkahwin. Yang dah kahwin pulak akan mengompare wedding korang dengan wedding dia sambil berkata dalam hati "alahhh baju aku lagi banyak ropol dari dia". Haa betul kan korang jangan tipu begitulah perasaan korang gadis2 bila pegi wedding. Anyways 12 Rabiulawal haritu Akak Apai mengadakan perkahwinannya. Walaupun aku bekerja pada hari itu, sesi membaham memang aku pasti datang.

Siapa Akak Apai? Akak Apai ialah kakak kepada Apai. Masa aku lepak di rumah apai ketika mak abah apai pergi haji, akak apailah yang sering masak nasik goreng untuk kami tatkali kami alpa bermain fm. Thanks akak apai. Semoga kau bahagia bersama untuk at least 50 tahun lagi bersama jejaka pilihan kau.


Korang jangan salah faham yang duduk atas pelamin tu bukanlah pengantinnya takkanla kawen pakai tshirt huduh betul. Khairul Nazrin memang bernafsu tapi haram berkahwin kerana tidak mampu memberi nafkah batin dikhuatiri akan menyakiti isteri. Haa haa i miss you yen.

Klik Read More untuk terus membaca.


Orang kata aku dari belakang nampak macam Rahim Maarof. Zati apasal kau tak datang jadi jurugambar separa amatur aku.

Hari Isnin juga merupakan besday Nurul Huda. Siapa Huda? Huda ialah jurusolek Sally di uniten.

Eppi besday Huda! Gile ah dapat bergambar dengan Sally. Sally skarang mana ada keluar kat public dah.



4 comments:

cheekycheese said...

ala sweet! i ske gambar ni!! :)))

z a t i said...

mizah tak datang ka tgk bakal kakak dn abg ipar?

hUdArLiNg said...

hehe. thanks sally! eh Ijai. haha. gambar kenangankuuu kepadamuuu.. *smbl gelek M daud kilau* =p

Mohamad Faizal said...

ezu: "kau nak main ngan dia ke haaa. dahla bapuk ade janggutt" (lakonan hebat ezu)

zati: mizah ada kenapa kau takde. tak dapat kad jemputan ke. sori jika soalan aku mengguris hati kau

huda: m daud kilau mata kero

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...