Monday, March 16, 2009

Mari Meneka Jantina Bayi Lea


Ini ialah kawan aku bersama suaminya yang tercinta. Nama dia Lea. Nama penuh dia Tea Leoni. Dia sedang mengandung. Dia suka makan kedondong dan mee bandung. Walaupun dia mengandung, tapi dia tak mahu memberitahu jantina bayi yang dikandung. Tiada masalah. Sebagai pakar sakit puan, aku tengok sekali dah tahu anaknya bakal berbelalai. Aku berani bertaruh xbox lama aku yang anak dia lelaki.

Betul kan? Sila klik Read More untuk turut membuat spekulasi. Alaaa bagitau jela Erra Fazira pun bagitau jantina anak dia taww.


Kami membaham di Ole-ole Bali di Sunway Piirahmid. Cuak gak membaham di sana takut dibom Nordin Mat Top yang masih bebas. Kami membaham di sana sempena menyambut kenaikan pangkat aku (tipu). Mestila aku yang belanja (tipu lagi). Aku tidak pernah membaham di sana. Besh jugak makanan dia. Harga walaupun 3x ganda lagi mahal daripada Restoran Yus, namun berbaloi jugakla sebab portion dia banyak. Kat situ ada banyak berhala tapi janganlah korang pegi sembah pulak.

Ohh Lea sudah bersetuju hendak memberi anak dia nama Faizal. Tahu tak Faizal dalam bahasa German maksud dia apa? Kekacakan yang nyata. Thanks.



8 comments:

Qilah said...

nak jugak nama faizal tu..
hehe btw, u naik gaji??
bila nak belanja i?? bila??

hUdArLiNg said...

hahaha. faizal yeh. ijai terpaksa balik awal sbb ada hal yg lebih mustahak dari persahabatan kita :(

finaz said...

dah lama xsinggah ur blog.. ur entries are funny as always.. hehehe

cheekycheese said...

thank u ijai and datillah sebab datang!!! :))) korang mmg rawkk..

Mohamad Faizal said...

lala: faizal kan nama yang indah (seperti wajahnya). ala tokey bundle superrlling kayala la kena belanja

huda: huii jonas brothers 3d mestilah lebih penting

finaz: lama tak nampak pegi umrah ke hee

ezu: saya memang tersenarai dalam kategori Top 10 pemuda rawk peringkat universiti dahulu

finaz said...

hahah... umrah? no lah bz with work.. huhuhu

Anonymous said...

adakah kau pegi menonton adik beradik jonas dalam format 3dimensi??
gile gay..haha..


-shuhud-

dak bangi kt jmen said...

hohoh..ade gk name ala2 ko dlm jmen..fazial=facial..hehe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...