Wednesday, March 25, 2009

Mengapa Aku Tiada Di Sini????



Demmit Zahrul kenapa kau tidak pujuk aku sedaya upaya kalau tidak aku sudah pasti akan melompat2 gembira.

Dan mengapa aku tiada di sini juga???



No 1: Budak aneh bisu kadang2 kelas Kuning apai.
No 2: Shahrizal Jaapar. Haa haa.
No 3: Mohd Dazrul. Dazu kau kecik2 dan tinggi kau plok plok plok sejak kecil ke haa haa.
No 4: Cikin! Comeiiiinyaaaaa. Haa haa inilah isteri Adam yang tercinta.
No 5: Aqram? Budak kelas Biru aku.

Ini kelas Pre 3 kan kelas Miss Shima. Tak rok la oi aku kelas Mrs Mala. (sape ade gamba habaq mai la kat aku). Tadika Ixora beats Tadika Maria beats Tadika Abim.

kredit kepada tukang rakam kau memang rok.
kredit kepada adam johari untuk gambar klasik itu.



2 comments:

Anonymous said...

mrs. mala paling rock!

-dadu nombor dua.

dazrul said...

aku mkn taugeh dr kecik dowh..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...