Monday, June 8, 2009

I Wanna Rock and Roll All Niteee...!



...and party everyday! Line up kugiran Bangi (bertukar2 setiap minggu):

Abe Molek: Bass
Zool Cool: Guitars
Fendi the Perutzilla: Drums
Ijai Kacak: Vocals


Jimmy Eat World - The Middle

Sesiapa yang berminat untuk menyertai kugiran di hujung minggu sila datang rumah aku. Save sikit duit daripada korang pergi berkaraoke dahla mahal boleh terjebak ke kancah penzinaan pulak tu. 10 ringgit je sejam. Bukan setakat menyanyi, malah korang boleh menunjukkan skill menggoreng gitar, menyelapping bass serta mengetuk drum tanpa dicerca orang sekeliling (kecuali jika korang menjadi punca kekalahan ketika bermain sebuah lagu).

but tonight I'm rockin' even more because....(Read More).



Bertenang bertenang. PS3 ini bukan milik aku. Kalau aku beli mesti aku dah riak gila barbie punya. Ini Abe punya dia bawak pegi rumah aku kerana nak main di tv 42inci aku yang kool tu. Haa haa. Aku hasut dia untuk tinggalkan di rumah aku untuk satu malam (jika dia lalai mungkin aku pau seminggu), kerana aku ingin melontar kilat kepada orang ramai dalam....



...INFAMOUS! Tetapi kehebatan tv full hd tidak dapat ditonjolkan kerana Abe tiada kabel component ataupun HDMI. Belila woi tak rawk ah beli PS3 tapi gambar macam Micro Genius.



7 comments:

Idlan said...

Jai, aku dengar cerita tv kau yang tak cukup syarat.. yang mana betul ni?

P/S: Aku balik boleh tak tumpang main PES kat tv 42 inch kau?

Anonymous said...

cis gelaran nama ak jgk yg buruk..siot tol..=P
abe de ps3??knape xajak ak main skali weyy..hjg mgu ni ko bodek abe soh bwk lg kt umh ko ps2 btau ak k hehe..

fandi

Anonymous said...

dah brape ramai orang tak berdosa kau bunuh jai??
zeke idup lagi ke?petang kang aku dtg rumah kau..

-shuhud-

Muaz said...

bessnyaa rockin.. aku hampir jeles giler kalau ko ada ps3..hahaha..

nanti aku dtg rumah ko bila2.. hehehe

Mohamad Faizal said...

akak abe: tidak boleh, kerana PES 2009 sudah jauh ketinggalan dari segi grafik, gameplay, serta tiada lesen untuk banyak team. kita main Fifa 2009 ok.

fandi: abe memang kedekut

abe: zeke aku kilat sampai kiamat pun tak mati-mati..

muaz: bila 'L2P' (HAA HAA) nak hire aku sebagai pemain game professional? emel aku makin banyak sebab kena handle case kau cis cis

hUdArLiNg said...

kalau i nk join bole ke? haha.

Mohamad Faizal said...

jika anda beruang (RM10 sejam), boleh saja join

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...