Wednesday, June 3, 2009

OOOOOO EMMMMMM JIIIIIIIIIIIIII !

OMG

Benda apakah yang lebih menawan daripada kasut fringe?

Lebih bergaya daripada designer bags?

Lebih nikmat daripada kemuncak syahwat?

Lebih kool daripada iphone + PS3 + Wii + segala gajet inspektor gajet?

Lebih lazat daripada Grilled Butter Chicken di Chicken Rice Shop?

Lebih ghairah daripada Mike's Apartment?

Lebih asyik daripada mengumpat dan mengadu domba?

Lebih best daripada segala-galanya?

Klik Read More untuk mengetahui jawapannya.

PROJECT NATAL
(kena install Silverlight kalau nak play interactive video)

or watch directly from Youtube:


Ataupun lihat sidang akhbar Microsoft di E3: http://e3.gamespot.com/press-conference/microsoft-e3/?tag=topslot;thumb;3

Nampaknya Microsoft menang tahun ini.



6 comments:

z a t i said...

sumpah teruje. diorg mkn ape genius sgt?

tapi nape muke bapak die muke main game tak ikhlas.?

Mohamad Faizal said...

sebab bapak dia jenis yang tak bersyukur terhadap nikmat yang tuhan berikan

Muaz said...

damn man... gilerr awesome!!
aku mesti akan beli menda ni.. bila keluar?

p/s: rindu makan chapati dgn ko kat santa house.. hehe

Mohamad Faizal said...

awesome yeee. saat2 ini memang aku rindu sangat kat kau kerana kes kau dapat kat aku. cis. cis.

p/s: arini kau dapat 12 vsat 2 ssat 2 dsat. kamon aku 16 vsat la woit

Anonymous said...

Project milo agak menakutkan aku.

zarul

Mohamad Faizal said...

itulah diorang tak tengok cerita terminator ke i robot ke nanti milo jadi self aware abisla umat manusia. kenala aku jadi jai connor

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...