Monday, July 13, 2009

Happy Birthday Aqilah Hasan!

Hari ini 13/7/2009 merupakan hari jadi Aqilah Hasan. Aku mengenali Aqilah Hasan di Uniten, di mana Aqilah Hasan menegur aku dahulu kerana menyangka aku ni adik Faizal Hussein dan Nazmin Hussein. Sejak hari itu, kami mula berkawan dan sering melakukan aktiviti-aktiviti seperti menonton wayang, mengumpat serta usrah bersama-sama. Aqilah Hasan memang diminati ramai semasa di Uniten dulu. Antara jejaka yang meminati Aqilah Hasan ialah Saiful Bukhari Azlan. Nasib baik Aqilah Hasan menolak cintanya. Aqilah Hasan takutkan kucing dan boleh histeria dibuatnya jika ternampak gambar kucing. Tapi itu semua kenangan lama. Aqilah Hasan ataupun nama saintifiknya Lala kini sudah sibuk 28 jam (Tapi takdela sesibuk Huda). Langsung tiada masa untuk bertanya khabar apatah lagi untuk bertepuk tampar. Wahhh rhyme. Sudah 3 tahun berturut-turut Lala tidak datang ke rumah terbuka hari raya yang saya anjurkan. Mengapa lala mengapa.




Lihatlah saat-saat remaja aku dan Lala, semuanya harus disandarkan pada kenangan.


Tapi hari ini hari jadi Lala. Walaupun Lala mungkin tidak hadir lagi ke rumah terbuka untuk hari raya tahun ini, saya tetap akan menyanyikan lagu besday untuk Lala. Sila klik Read More untuk menyanyi lagu besday Lala.




Selamat hari jadi Aqilah Hasan.



5 comments:

datillah said...

Happy Birthday Aqilah! ^_^

qilahlala said...

alahai ijai.. thanks for the post.. rumah terbuka tu sorry la.. insyallah dis year i dtg.. cerita pasal saiful bukhari dah lapok ok hehe thanks again..kirim salah kat datillah k!

<< s| tED| >> said...

ijai.. kamu nampak begitu kurus di saat2 muda kamu!!

eh eh.. happy belated birthday aqilah!

Mohamad Faizal said...

thankyouuuu datillahh (tiru suara Aqilah)

lala: mana parti liarrrrrrrrrrr

tedi: eh mana ada gemuk gambar tu dah resize tu nampak kurus tu (taknak mengaku)

hUdArLiNg said...

sempaaatt jaaaa!!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...