Monday, July 6, 2009

Kongratulasi Mr Tj Iskandar!

Siapa Tj Iskandar? Nama macam cerita Awie berlakon pulak. Tj Iskandar ialah lecturer aku di Uniten. Just ask any multimedia student who's their favourite lecturer. Most of them will say Mr Tj. I never knew him personally until my final year, where he was my lecturer for the Multimedia System Design subject. Sally was 'born' in his class. Mr Tj adalah seorang yang kool, he can relate to us easily. He knows Abarai Renji. He's a Siti Nurhaliza fanatic. Just go into his room and you can many of Siti's memorabilia. Encik Tj memang mengambil berat terhadap pelajar-pelajarnya, tapi sorilah kawan-kawan, Tj lebih menyayangi aku daripada korang kerana aku mendapat carry mark yang tertinggi.

Pada hari Ahad yang lalu, kami memakai pakaian yang kacak-kacak dan berkonvoi menuju ke rumah Tj di Kajang. Kami berjaya mengajak Nurul Huda yang berlagak sibuk dan penting (haa haa) untuk turut serta kerana pada hari itu dia tidak perlu menggosok baju bini PM. Kali ini kami tidak sesat kerana Kajang bukanlah Kapar tetapi perut kami memang lapar. Wahh rhyme. Ramai juga lecturer yang hadir seperti Pn Rozita Ismail yang masih mengenali riak wajah tampan ini yesssssss. Jaspaljeet ada Siti Salwa ada tapi aku rindu nak jumpa Eze Manzura sebab aku nak minta maaf sebab menggelakkan dia akibat menggunakan telefon bimbit sebagai mouse...

Gambar ini diambil oleh suami Puan Rozita. Korang boleh melihat gambar-gambar wedding Tj yang menarik yang diambil oleh suami Puan Rozita di: http://www.flickr.com/photos/jalanjalan/sets/72157620985558648/


Sila klik Read More untuk melihat pelbagai gambar-gambar senonoh di hari perkahwinan Tj Iskandar.


Cantik bukan. Eh maksud aku teknik mengambil gambar aku cantik. Heeee.


Puan Rozita bangga dengan anak-anak muridnya yang berjaya di dalam hidup dan tidak menjadi mat rempit.


Cayalah Tj. Malam karang apa plan?


Umm yeahhh ummmm warfff bunyi Huda membaham aiskrim. Dia kat tempat kerja mana boleh makan aiskrim dia busy dan nanti bini PM marah. Haa haa.

Tahniah Tj. Semoga anda berdua bahagia bersama untuk at least 50 tahun lagi. Visit my fesbuk page for more pictures: http://www.facebook.com/album.php?aid=105473&id=628280825&l=65877d56f3




4 comments:

hUdArLiNg said...

cis.menjadi bahan kutukan. tapi ijai takpeeeeeeeeee...

QilahLala said...

selamat pengantin baru mr tj!!!

Idlan said...

Aku kenal husband Kak Ita @ Pn Rozita (eee formalnya korang!!) yang amik gambar itu yakni Abang Maznan yang sangat genius bab2 komputer.

Mohamad Faizal said...

huda: buku source of leadership tak jumpa la. buku cara2 nak buat sos spageti adala (haa haa)

thankssss aqilahhhh (tiru suara Tj)

akak abe: mestila formal dia pensyarah yang dihormati. anak murid kau pun mesti panggil kau Madam Idlan betul tak? ala aku pun terer komputer jugak sebab aku tau macamana nak masuk safe mode (taknak kalah)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...