Monday, August 10, 2009

Uniten: Generates Professional and Future Models?


Yo rakan-rakan Uniten. Adakah kalian mendapat isu pertama majalah Uniten's Generations? Ke aku sorang je dapat magazine ini berdasarkan jasa dan bakti yang aku dah curahkan kat Uniten tercinta? Ataupun majalah ini diberi percuma kepada orang yang berpotensi mengharumkan nama Uniten sahaja?

Majalah ini memaparkan kisah suka duka graduan Uniten yang berjaya dalam hidup mereka, serta aktiviti-aktiviti yang dianjurkan oleh alumni Uniten. Tujuan aku membuat entri ini adalah untuk meriakkan diri kerana wajah aku yang penuh potensi ini telah dipaparkan di dalam edisi sulung majalah Uniten ini. Impian jangka masa panjang aku ialah menjadi seorang peragawan memperagakan gaya fashionistas terkini ataupun menjadi model jam tangan. Diharapkan dengan pendedahan wajah aku ke arena mainstream ini dapatlah menaikkan saham wajah aku yang sememangnya menjadi idaman jejaka masa kini. Jangan ditanya mengapa gambar Saiful Bukhari Azlan tiada kerana dia BUKAN graduan Uniten dan dia merupakan hasil gagal pointer bawah 1. Aku tahu korang pasti eksaited nak melihat gambar aku maka silalah klik Read More untuk histeria bersama-sama.


Kau lihat. Setaraf Aris Ariwatan wajah aku ini. Okla okla wajah Eleanor Ezura dan Chua Shi Yun pun ada tetapi mata korang pastila tertumpu kepada jejaka berbaju Melayu biru itu bukan? Kita bagi close up sikittt.


Yelahh aku tiada scanner pakai kamera pakai buang je amek gambar ni. Tapi korang jangan ingat kisah ini berakhir di situ. Ada lagiiiii.


Oh yeahhh. Matlamat aku: Majalah Uniten > Majalah Mangga > Pancaindera > URTV > Model.

Oh yeahhh.



6 comments:

finaz said...

hehe.. apesal muka mamat baju kemeja belang2 tu diblurkan.. taknak dia melawan kehenseman u ke? adakah anda rasa tergugat?

btw, gamba last tu kan, yang atas sekali pakai baju batik biru muda (kiri sekali) tu sapa ek? mcm muka my boss ok

Anonymous said...

haha kau ni kelakar la faizal.

perut buncit mana boleh ambik gamba tepi kolam renang haha

Mohamad Faizal said...

finaz: sumpah kehenseman dia biasa saja. saya blurkan dia kerana saya seorang yang racist hee hee. gamba batik biru muda tu memang bos u tak caya cuba tanya dia kejap lagi (saja membuat spekulasi)


ala bahagian yang boroi duduk dalam kolam ah pastu bertongkat dagu sambil tunjuk bulu dada sikit baru boleh masuk mangga

els said...

wahahaha gambar ezu pun ada! hahaha sian tapo, tapir.. hahahaha!

tapi gambar ijai menang phone takde la! ;p

Mohamad Faizal said...

ezu dapat x magazine tu? phone yang dimenangi sudah dijual dengan harga RM300 hua hua hee

els said...

ezu takde mag tu :(

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...