Tuesday, November 24, 2009

Filem Terhangat Masa Kini



Sudahkah anda membeli tiket? Kerana aku dengan riaknya sudah memiliki tiket untuk menonton tayangan perdana nanti. Sudah terlambat untuk kalian membelinya kerana tiket hanya tinggal baris hadapan sahaja. Hua hua hee. Tak kool ah kalau tengok hari kedua. Tak mengapa sila klik Read More kerana aku ada tiket lebih untuk diberi (bohong).

Aku selalu dengar orang bisik-bisik semasa aku lalu di hadapan mereka yang mengatakan rupa aku macam Robert Pattinson. Betul ke ha? Aku tidaklah menafikannya sebab memang rezeki akulah memiliki paras rupa yang boleh dikatakan kacak.

By the way mengapa korang gadis-gadis tergila-gilakan si Edward Kolon ini? Aritu aku sedang membaca baca majalah hiburan kat MPH. Tiba-tiba ada seorang remaja perempuan histeria apabila melihat GAMBAR mamat itu. Pastu buat jeritan nyaring panggil kawan-kawan dia entah apa yang membuat mereka naik syahwat pun aku tak tahu. Adakah dia tidak siuman ataupun korang gadis-gadis memang begitu? Hensem sangatkah dia macam orang homeless je tengok. Jehan Miskin pun lagi kacak aku rasa. Adakah tepat kesimpulan aku yang gadis-gadis mengimpikan teman lelakinya bergaya seperti Edward Kolon? You know, bajet bad boy, bajet kool serta bajet beriman? Itukah yang kalian mahukan? Tolonglah jelaskan kerana aku tidak faham.



14 comments:

Anonymous said...

tidak adil ini..
aku jua mahu membeli tiket perdana utk wayang yg kutunggu-tunggu ini..

p/s: gambar yg ko letak utk entry ni memberi aku nightmare..tidakkkk.,..

Anonymous said...

rating cite ni rendah gile siut. tak sanggup aku nak tengok.

adam

Mohamad Faizal said...

anon: nightmare ke jangan kau mimpi basah sebab aku nanti sudah.

adam: itu tidak mengapa, kerana keseluruhan siri direka khas untuk mengaburi jantan2 longlai seperti kita dan gadis remaja yang baru akil baligh

Anonymous said...

saya dah melihat cerita ini lebih awal kerana saya bukan berada di m'sia.selepas tgk saya rasa cerita dia macam b***s*** sangat.saya perempuan tapi saya tak go gaga pon.meluat adalah.ok kalau bnyk2 ckp jadi spoiler pula.haha..
reasons perempuan suka edward maybe sbb:
1.edward protective.we want that.
2.edward caring.we want that too.
3.edward express love sweet gila you are my life lah semua.sape tak melt dgr:p
4.edward kacak juga and ada style.tak selekeh
4.edward kaya.
5.beriman sbb tak makan manusia.haha

suraya bukan nama sebenar

Anonymous said...

silap tu jai. perut tu kene besar sikit hehe


Jamil

Anonymous said...

oh nak tambah.juga mungkin sebab edward misteri dan dangerous.lagi bahaya and misteri lagi attract attention:p

suraya tadi

Anonymous said...

hahaha br akak notis something kat gambar atas tueeeee

-kak mona-

hUdArLiNg said...

i tak minat edward puun. (tak pernah tengok cite tu pun) haha

Cik Faridah Huda said...

tengok poster terus gelak guling2...hahahhaha...awal-awal pagi dah terase seperti kena angin ahmar..lawak la ko ijai!

Edward dirasakan begitu dramatik..terlalu romantik bagi alam cinta fantasi para gadis...

Kunal said...

He hates the Vampire Diaries but likes this? What faggotry is this?

finaz said...

ohhh ruangan komen dah ada pop up.. bagus2.. i likeee.. hehe

i pun xamik port pasal twillight ni. coudnt't bother to watch it in cinema or even read the books. i dont know why lah.. cuma haritu adala bajet nak tgk kat star movies lepas tu terlepas.. pastu xdela beria nak cari bila ulang tayangnye.

kekadang wondering gak am i normal sbb other girls mcm tergila2kan dia nih..

Anonymous said...

aku rasa diorang suka sebab rupa je. cuba tukar yang hodoh; caring ke understanding ke mysterious ke, sendiri pikir.

p/s: http://media.ebaumsworld.com/mediaFiles/picture/646343/80772339.jpg

Mohamad Faizal said...

suraya: ciri-ciri edward yang anda gambarkan semuanya ada pada saya, kecuali no 4.

jamil:barbie aku lagi kurus daripada kau ok haa haa

kak mona: maksud akak, akak tak dapat bezakan saya dengan robert parkinson? wow saya amat berbesar hati!

huda: anda minat rain ninja assassins

cik faridah: jangan teringat edward masa tengah solat maghrib sudah

kunal: guys watching supernatural while touching himself, now that's faggotry (yes i am referring to you)

finaz: yeke cube dia datang dalam mimpi basah anda mesti tak keruan bangun pagi hari hee hee

anon: haa haa. vagina

sI tEDI said...

ha ha ha ha..
itu je aku nak kumen...
semoga hiduo ko dia hantu twilight tu!!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...