Wednesday, December 30, 2009

The Return of Sally

Hai uolssssss.Sally vogue de vass kembali lagiiii gelenyahhhh. Awwww lamanya Sally tak menyundal kat sini.Rindu kat Sally tak? Jika rindu katakan awwww. Saja je mak nak interprem dah dekat-dekat hujung tahun ni. Rival mak si puaka kubor Azwan Ali tu dah senyap je sejak balik dari umrah. Alah nak bet tak lagi dua tiga bulan kembali hanjeng la mulut dia tu. Awwww hangsuangggg aku cilikan mulut kau nanti baru tau. Hik hik hik. Ok uols kita jangan cakap banyak. Hari ini mak nak ungkit gossip-gossip hangat yang melanda artis kita di sepanjang tahun 2009 ini. Uols dah ready? Klik Read More ya tak kuasa haku.

disclaimer: ruangan gosip ini ditulis oleh Sally, paparazi popular dari Kolej Matrikulasi Melaka. Sebarang komen, tak puas hati, gosip panas, ataupun nak ajak berbual(lelaki muda sahaja) bole hantarkan kepada sally_gelenyah (at) gmail (dot) com

Awal Ashaari Kantol di Kelab Malam

Huiii ini kisah terhangat masa kini uols. Kat ruangan gossip Harakah pun ada uols. Hik hik. Awal kata dia tak bersalah, dia tengah tunggu Scha yang comey. Scha lambat datang so dia pun mencucuk bintangla sedas dua. Lepas tu ada pulak raid hmmm menggigil kau nak keluarkan air kencing. Ke kau ceploit2 terus Awal dalam tandas tu yang tak boleh kencing tu? Ewwww tergoda mak.

Pembaca Berita Yang Ditangkap di Pesta Tanglung

Pesta seks la. Hik hik saja je Sally nak buat jenaka sambilan. Eh ini kisah tahun ni ke tahun lepas? Hmm sampai sekarang uols masih tak tahu kan siapa pembaca berita yang ditangkap tu. Wartawan sundal popular Zubir kata mungkin Kamarudin Mape orangnya. Hoi kau jangan nak buat fitnah ye Zubir.

Kisah Cinta Fasha Sandha

Eiii bencinya haku dengan dia ni. Dah rampas suami Nora Danish Cookies lepas tu kau remukkan pula hati Ally Iskandar. Dah puas ringan-ringan dengan Jejai (bukan ijai) lepas tu kau pergi berkuda dengan Qabil Ambak pula. Lepas tu buat-buat rasa diri menjadi mangsa pergi menangis dalam rancangan Tom Tom Bak Aznil. Eiii dia ni memang macam Sofia Jane dalam filem Perempuan, Isteri dan...

3GP Farawahida

Anouncementttt uols. Siapa nak klip 3gp Farawahida boleh minta kat Jamil hik hik hik.Uii seram sejuk mak dengar kes ni. Khabarnya Farawahida dan Julfekar ada merakamkan aksi ghairah bersama-sama. Gossip mengatakan yang Farawahida inginkan material yang boleh membawanya ke final Juara Lagu lagu kategori etnik kreatif bertindak membatalkan kontrak mereka. So naik hangin la depa tu yang ugut nak headbutt dengan kepala dia sambil mengugut untuk menyebarkan aksi berdosa mereka. Err siapa ada? Hik hik hik. Alah Sally rasa Farawahida tu saja je nak mencari publisiti sebab dia dah lama tak keluar majalah Mangga.

Mamat Curi Telefom Bimbit

Siapa tak kenal Mamat. Bukan Mamat Hangin Jalan 3 ya uols. Dari kecik Mamat dah fofuler dengan lagu Oh Ibu. Lepas tu dah remaja semakin fofuler kerana ditangkap akibat disyaki merogol gadis. Dah dewasa pulak, hmmm pergi mencuri telefon bimbit 3310. Kamonla Mamat nak curik pun curikla yang bergaya sikit macam Nokia butterfly tu ke takpun Blueberry.

Aliff Aziz Cium Gadis Berbulu



Jilet Sensorrrr sebaiknya untuk lelaki. Jilet!

Perkahwinan Akhil Hayy dan Waheeda


Huiii yang ini memang kontroversi uols. Setelah kantol 'uztaz' Akhil dan Waheeda menonton wayang cerita Wanted di TGV Mines, maka bini Akhil ketika itu untuk terus meminta agar Akhil menghantarnya pulang ke rumah ibunya. Tup tup kahwin terus dengan Waheeda tanpa banyak bicara. Bagusla nak elak fitnah. Ah ustaz la sangat. Ustaz Faizal al Kacaki pun lagi bertauliah daripada dia.

Hmmm itulah antara gossip-gossip tempatan yang memorable buat tahun ini. Apa lagi yek? Ada banyak lagi tapi mak dah nyanyuk uols. Jomla mengumpat dengan Sally. Kita akhiri ruangan gossip ini dengan sebuah lagu gossip yang fofuler dendangan seorang artis yang bajet fofuler.



Buhbye uols. Gelenyahhhhhh.



10 comments:

nurul said...

gelenyahhhhhh betol ko ni Sally..
nanti abg Nas Rambut Ketak terjah baru padan muke kau nyah...

opsss.....tetibe i lak spesis Sally!

mak x kuase,nyah!

Noraishikin Mohd Salleh said...

OMG IJAI! Bakat terpendam kau sungguh memukau aku..sungguh xku sangka..syabas!

sI tEDI said...

ija.. happy new year!

Mohamad Faizal said...

(semua ni Sally jawab)

nurul: hamboi hamboi hamboiiii abang nas terjah mak cilikan mata dia gelenyahhh

noraishikin: oh em ji. bakat apa dia ada tau menyusahkan mama dia je nyampahhhhh

tedi: ohh tidak. arini masih belum new yearrrr datang lagi malam karang okayyy hik hik

nana said...

kagum dengar kau nyanyi!
haha.

Cik Faridah Huda said...

akak sukeeee dikkk...akak sukeeee....

eh....wish yu Happy New Year siap2...malam sat gi x jengah dah...hahahaa

Anonymous said...

muahahahhaa..dillat tu ada byk gossip tau !


-kak mona-

finaz said...

wow sally.. lamanya tak dgr khabar.. sibuk ker uolssss...hehehe

Mohamad Faizal said...

semua sally jawab:

nana: eiii menyampah aku noks dengar dia nyanyi baik aku dengar laungan Azan. Azan ruffedge.

cik faridah: haa memang kelassssssss memandu haku noks

kak mona: awww banyak gosip ka? kongsi dengan makkk

finaz: halaaa mak sibuk laaa tengah buat album nasyid kontemporari dengan bekas bini akhil hayy

Anonymous said...

nice dude..mana ko dpt lagu ni??=P

-fandi-

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...