Thursday, December 31, 2009

This will be the last post...

Assalamualaikum,

Aku tak tahu kenapa, tapi aku memang dah tak ada semangat nak menulis lagi. Banyak benda yang berlaku menyebabkan aku patah semangat. Aku dah penat. Aku perlukan rehat. Aku nak ucapkan terima kasih kepada korang semua kerana sudi membaca blog aku yang ntahapahapantah ni. No worries, I'll be back next year, Insyaallah...klik Read More pun tak akan dapat mengubah keputusan aku untuk berhenti menulis untuk tahun ini...

Hoi hoi apsal nak meraung-raung hentak kaki pulak ni. Aku lempang kang biru. Esok kan dah tahun depan aku kembalilah menulis biasalah aku kan suka mencari publisiti murahan majalah Mangga. Dahla aku plagiat entry tahun lepas memang tak berguna betul.

Ok ini ucapan rasmi tahun baru aku (baca di bawah cahaya bulan untuk kesan yang lebih mendalam):

Kepada semua pembaca tegar dan stalker bersiri saya tak kiralah di mana jua anda berada, saya mengucapkan selamat tahun baru kafir. Tahun baru Islam kalian tahu tak bila? Haa menggelupur korang nak jawab. Saya ingin memohon maaf jika taipan saya mengguris hari kalian yang mudah terguris ini. Saya sedar blog ini memang penuh dengan perkataan persetubuhan, berjimak, dan toron, dan saya berjanji akan mengekalkan bilangan perkataan tersebut dalam entri-entri yang akan datang. Yeahh you like that ehhh.

Di malam tahun baru ini, janganlah kita minum minuman keras dan memandu. Bak kata Fergie dan Taboo dalam iklan Hitz.fm, Choose a designated driver or take a cab do it New York style. Sebelum aku ceramah aku ini jatuh ke dalam kategori khurafat, adalah eloknya aku berhanti di sini. Again, jika anda membaca entri ini, (yes, I am specifically talking about you, and you, and you, and you, yes you as well, of course you, no no not you, yes you again), saya ucapkan:


HAPPY NEW YEAR! SUCK MY ARMPIT 2009! (tiba-tiba PMS)

i lap uols. uols lap me tak?



17 comments:

Anonymous said...

asal nak pms lah encik faizal...encik faizal kan femes ramai baca blog encik faizal siang malam..banyak yg saya pelajari dr blog ini dr benda positif sampailah benda dirty.saya pandai lah pilih baik buruknya.jgnlah hentikan penerbitan encik faizal.apa saya nak baca bila duka lara.saya ketawa ok baca blog ini.saya stalker yg baik hati.tapi kalau encik faizal dah rasa masa untuk mengundur diri takpelah(*hentak kaki ngs air mata darah*)..saya terima seadanya.akhir kata saya dah anggap encik faizal macam imaginary abang(*eh tetiba pilu pula*)..selamat new year!

anon

Anonymous said...

happy new year ijai dan pembaca2 blog ijaicool yg setia..
hik hik..cheers!!!
hik hik...hahahaha



-shuhud-

Shima Ibrahim said...

ofkos la i lap u~! anyways, happy new year ijai! smoga ko mengekalkan gaya penulisan ko di thn hadapan. mak suke nyah! sgt menghiburkan. kelass!

Anonymous said...

woah ijai tahniah kerana mmbuatkan aku menangis air wadi buat seberapa ketika.. mati2 aku igtkn ko dah nak benti menulis blog td.. ok ijai aku pon nk ucapkan nuyer.. dlm ksedihan mninggalkan 2009....2010 world cup woii!!! besh2

megan musang,hentian kajang

Anonymous said...

fuh.sebaik gua tros skrol bwh dulu td.ahahaha =))

~ kwn anon suwit~

Anonymous said...

slamat tahun baru jai!

adam

jana said...

selamat tahun baru ijai,nak berhenti menulis konon ngade-ngade,ijai dan blog tak boleh dipisahkan kot, bagai irama dan lagu atau bagai badan dan nyawa.Jangan hentikan menulis takut nanti macam orang gila talak jadinya.walau apa-apa pun cubaan nak test market mejadi...ngeee

Mohamad Faizal said...

anon: haha jangan imajin perkara ghairah sudah. selamat tahun baru!

abe: mabuk alkohol. datang rumah aku oi kita bergayan di tahun baru

shima: mak memang kelasss noks

megan: air wadi najis mutawasitah hendaklah dijirus dengan air sehingga hilang bau, warna dan rasa. welkap sokong england woit. england pantang kalah!

kwn anon suwit: selamat tahun baru untuk anda dan rakan sekerja

adam: tahun ni kau balik tak? balikla please

kak jana: haha biasalah saya memang perasan artis. selamat tahun baru!

z a t i said...

kalau berani benti la betul2. (tiba2)

HEPI NIUYER.

nana said...

happy new year.

azam tahun baru: mesti klik ke blog ni hari-hari.

haha.

Mohamad Faizal said...

zati: tanpa aku kau pasti hidup dalam kemurungan

nana: memang voguedevass azam anda. selamat tahun baru

Noraishikin Mohd Salleh said...

ijai....aku stalker engkau yg paling tegar...percayalah...blog kau sangat istimewa...teruskan menulis okayh ;)

Anonymous said...

mana boleh encik faizal berhenti menulis..jawapan gadis2 tak terjawab lagi.mana boleh macam nih encik faizal.

anon

Anonymous said...

hpy nuyear!! mana ko pegi mlm nuyear??abe 4 sure tpakse bjemaah ngn bapak die smyg sunat jauhkan bala' hehehe...

-fandi-

Mohamad Faizal said...

shikin: haa haa aku memang kanak2 istimewa...eh

anon: sabaq noo lagi beberapa hari soalan anda akan terjawab

fandi: aku kat surau al kauthar la mana lagi. aku macam nampak muka abe dalam surat khabar masa siot new year aritu...or maybe itu sekadar orang india yang random (haha)

Anonymous said...

Hі, just wantеd to mention, I lovеԁ thіs
blοg ρost. It was helpful. Keep on posting!


my blog; fun

Anonymous said...

I think that is one of the so much important info fοr me.
And i'm glad reading your article. However want to observation on some normal issues, The web site taste is wonderful, the articles is really excellent : D. Excellent task, cheers

My page emergency plumbers in birmingham

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...