Monday, March 22, 2010

Tahniah

Saya bukan seorang yang 'sore loser' jadi saya ingin menggunakan kesempatan ini untuk mengucapkan tahniah kepada peminat-peminat Manchester United yang akhirnya berjaya mengelakkan diri daripada dirogol Liverpool untuk kali keempat berturut-turut. Ucapan tahniah ini ditujukan kepada Andrew Chan Wai Jien, Syed Muhammad Muaz, Adam Phong Wei Hoong, Prabakharan Subramaniam, Mugunthan Nair Kesavan, Jayakumaran Thangiah, Gurubalan Krishna, Shasikumar Munusamy, Ezry Yusry Yu, Fakri, Zahrul Idzwan Zainal, Mohd Azuddin, Mohd Nazri Fitri, Abu Zar Sohadis, Hazim, Mohd Radzman, Zahrul Ramzan, Ali Akbar, Alie Balak Bc, Khairul Anam, Adam Johari, Mohd Dazrul Syariz Sabardin, Ahmad Shuhud Irfani Zakaria, Idlan Zakaria, Zahid Zakaria, Khairul Afandi Kasim, Nur Hisyam Suhaimi, Mohd Imran Suria, Mohd Naufal, Nurhamizah Rahim.

Jangan klik Read More.



Sapa suruh klik. Barbie Pork Ji-Sung mata sepet. Rooney gemuk ada autism. Ahh aku marah sebab semalam kilat sambaq menyambar langsung tak boleh nak connect Internet di rumah so aku taip entry ini dari pejabat. Ijaicool akan berkabung selama beberapa hari sempena kekalahan ini (sebab tiada Internet sebenarnya) so korang boleh gunakan peluang ini untuk berjinak-jinak untuk pergi ke surau, terutamanya buat peminat Manshitter United. Hati korang dah gelap dah tu. Assalamualaikum.



12 comments:

aina hazuani said...

thee hee hee. padan muka :P

O Ena O said...

aku ingin tumpang simpati pd ko jai..mlm td aku bersengkang mate tgk dgn bf aku yg menyatekan die MU fan sepanjang hayat..hahahahha..eh aku xbleh gelak sgt kt cnie.sob2:(

xper..ade lg d lain mase..
aperpon aku enjoy tgk game mu Vs liverpool mlm td..tahniah utk kedua2 pasukan okeh!

Anonymous said...

header di balas header jai..hahaha..

-fandi-

Anonymous said...

asian powaaa

adam

Muaz said...

Thanks ijai! hehe..

Anonymous said...

haha...
tu lah kau galak awal sgt..time tores score terus miskol aku..haha..sekali dtg park ji sung menanduk terbang walaupun kepala die diterjah en johnson..huhu..

anyway,aku sebagai sahabat salute keikhlasan kau mengeluarkan entri ni..walaupun terpakse menahan kepedihan untuk menaip..haha..


ps:mesti keje kau yg tag member2 bangi kat gambar fb aku kan...cesss...


-shuhud-

Mohamad Faizal said...

aina: assobriminaliman waltaraiman wal neraka

ena: tak buleh, anda hanya boleh pilih satu pasukan.

fandi: meh sini aku header testis kau (tak puas hati)

adam: yelah adam mata kau sama ngan dia (tak puas hati)

muaz: putus kawan 2 hari

shuhud: memang pedih, tapi semangat fair play aku tinggi. anyway bukan aku yang tag ah aku khabarkan aje fandi yang tag

mulai saat ini, ayat mencarut baru aku ialah pork ji sung.

Anonymous said...

eh abe aku dengar kau jadi penyanyi utama waktu dinner hospital kau? kau nyanyi lagu ape wei? hehehe


-Jamil

O Ena O said...

oooyeke? emm..ade nmpk unsur2 kesedihan pd ayat2 yg ko taip jai..
sob sob...mesti pedih jiwe ko mase menaip entri ni atau ko terpakse jadi hati kering takde prasaan mase taip entri nie..

Anonymous said...

thanks ijai..gudluck dlm europa and finish top 4 haha

zarul

Anonymous said...

salah abe..dgn jujurnya ak mngaku ak yg tag geng2 bangi kite tmasuk ahli keluarga kau hahahaha..=D

-fandi-

Anonymous said...

jamil: haha..aku nyanyi suke2 je..nyanyi lagu greenday-time of your life..tapi biasela suara barai..haha..lupe lirik aku humming je..haha...


fendi: ces..kau mmg saje je kan..haha..


-shuhud-

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...