Saturday, May 22, 2010

Happy Birthday Eleanor Ezura!

Siapa Eleanor Ezura? Tengku Eleanor Ezura binti Tengku Nasrudin ataupun nama Asia Tenggaranya Ezu merupakan bff aku di Uniten. Hari ini, 22 Mei merupakan hari jadinya yang ke-32. Nampak dia macam muda bukan dalam gambar di bawah? Maaf Ezu, setiap hari jadi kita kena paparkan gambar yang lebih aib daripada biasa. Hari ini saya hendak pergi Melaka, tetapi saya tidak akan lupa untuk membuat entri khas tentang anda Ezu. Sanggup tu bangun di subuh hari untuk membuat entri ini (ok tipu, sebenarnya dah auto publish, haa haa).


Ayuh kita kenali Ezu dengan lebih lanjut. Perwatakan aku yang gilakan perhatian dan mungkin juga faktor rupa menyebabkan Ezu mengapproach aku di lab multimedia. Well mungkin sebab tak ramai jejaka yang ambil multimedia so pilihan Ezu pun limited. Hubungan kami menjadi semakin rapat sehingga Ezu meluahkan perasaannya kepada aku meminta aku menjadi lebih daripada kawan, so tanpa berfikir panjang aku pun menjadilah partner Ezu. Lab partner. Selepas itu kami sering melakukan aktiviti bersama yang tidak melampaui batas agama seperti menjadi bapuk bersama-sama serta mengumpat ex-gadis dan ex-boyfriend bersama-sama.

Ezu adalah seorang gadis yang independent. Dia boleh membawa kereta manual, membuat side parking dan juga menyanyikan part rapping lagu Ohh La La tanpa sebarang masalah. Namun sebagai wanita tulen dia juga ingin dicintai. Aku berasa hampa dengan Zul kerana tiada tindakan susulan untuk mengajak Ezu keluar walaupun sudah diberi peluang. Kau tidak akan dapat jumpa gadis yang baik hati, bertanggungjawab, happy go lucky tetapi kadang-kadang buat post emo di blog (haa haa!), serta tabah menghadapi dugaan yang mendatang. Wahh banyaknya puji, ayuh kita 'keji' pula dengan mengklik Read More.

Tipu je. Ayuh kita menyanyikan lagu hari jadi untuk Ezu! Sori Ezu kena guna video lama video baru masih dalam pembikinan (tipu lagi).



hello to eleanor ezura apa khabar kamu
i'm singin this song for ya, i wrote it just for you
because today's your birthday takkan nak buat tak tahu,
i'm gonna sing for ya, that's what i wanna do

oh how did we met, oh how did we know each other
i didnt remember we went to tadika together,
oh yeah i know u and i were lab partner,
you did all the coding i just cucuk tamdraiv saje.

ohh happy birthdayyyy oh eleanor ezura

she is my president, my agent, and my fan,
she never membangkang although i always perasan,
we always mengumpat even though jaspal kat depan,
when it's manic monday we will msg sampai pengsan

this song was meant to be friendly
so i'm sorry if ada yang terguris hati
next year maybe i will sing you this song lagi
and now i nak pergi mandi

Selamat Hari Jadi Ezu. Walaupun kita sudah jarang berjumpa dan berfoya-foya, namun dikau tahu yang diri ini tidak pernah melupakan dirimu, especially hutang RM50 haritu. Hee hee.



13 comments:

nana said...

sweet, oh!

sebenarnya dlm duni ni, jarang ada kwn baik lelaki yg gila mcm kau ni, ijai.

Happy birthday, ezu!

nana said...

*dunia.
typo pula. gelojoh sgt.

QilahLala said...

happy birthday ezuates!!!
yg ke 32..ooppss 25 haha!

AZIZAN & HAFIZAH said...

perg....rasa mcm yg tersangkut kat kerusi tu adalah sejadah kan?

budakcomot said...

eh? yg ke-32 ke yg ke-25 nih? adakah aku mangsa penipuan ijai? tp,xkan la plak jauh sangat umo dgn ijai an? nway,happy birthday ezu~~

Anonymous said...

Dahsyat woooo bro ijai ni yerk...Happy B'day to cik ezu!

p/s - Zizan,tu bkn sejadah ler,tu tikaq sembahyang!!!aq pon tikijut woooo...hahahhaha...

ku els said...

waaaaaaaaaa sweet gilaaaaa!! terharu la bff saya tulis blog post mcm ni!!! :)) those times were awesome kan? hahaha tapi sempat sebut pasal post emo tu kannn ijai! hahaha. skrg takde dah. anyway, dah lama gila tak update. ada citer baru nie. hehehe.

anyway THANK U IJAI!!! kamu mmg kawan sejati. syukurlah dapat kawan mcm ijai.

ku els said...

and thank u to others yang wish!! hehehe.. :)))

Anonymous said...

tetibe aku nk terharu lak..hahaha

santiago

Idlan said...

aku kakak Bangi Bros kau bulan depan besday nak lagu jugak hmmphh

Mohamad Faizal said...

nana: ya, aku mengaku yang aku ni one of a kind

lala: oops! haha

azizan ke hafizah: tahniah anda berjaya mendapat hidayah melalui video saya. tak ramai orang dapat mesej fardhu ain yang cuba disampaikan

budakcomot: umur sebenarnya ialah 34 tahun. tapi dia ambil herbalife tu yang nampak muda

anon: saya mengaku saya dahsyat. apa beza sejadah dengan tikaq sembahyang

ezu: ejuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!

santiago mujahidin: jgn terharu nanti aku pun terharu sama

akak abe: aku nak jersey stended cated sebagai hadiah harijadi pleaseeee

Anonymous said...

happy birthday ezu...sorry lmbt 2 hari =(((...kite g jln2..happy birthday ezu !!..mesti best bday u. hehe


sanah

Idlan said...

Bila besday kau hah ijai (buat buat lupa padahal dekat giler dengan besday aku)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...