Tuesday, May 4, 2010

Teka-Teki Tidak Senonoh

Ketika kegersangan dan kekeringan, apa benda yang kita boleh genggam erat, kemudian kita boleh gosok-gosok dengan lembut, kemudian goncang-goncang dengan keras dan pantas, dan kemudian benda itu mengembang dan menjadi hangat, dan ada kemungkinan untuk terpancut jika kita terlalu ghairah? Sila klik Read More untuk mengetahui jawapannya.


Astaghfirullahalazim. Perlukah semua benda dijawab secara seksual? Jawapannya ialah HotCan Cafe Latte. Gets hot anytime, anywhere. Huii tagline dia memang nak malatop uols. Aku ternampak minuman ini di kedai Mesra Petronas rumah aku. Dari jauh nampak seperti minuman keras, dah pergi dekat memang minuman keras pun. Tapi kopi halal la. Keistimewaannya ialah kopi boleh dihangatkan secara misteri tanpa perlu menggunakan dapur gas ataupun ilmu sihir. Gila kool! Aku yang jakun ni pun terus membeli satu tin. Berikut adalah cara-cara untuk menghangatkan suasana:


Ok maka aku pun ikutlah arahan;

Langkah 1: Buka pelekat keselamatan. Beres!


Langkah 2: Tekan punat pengaktifan kehangatan. Tiada masalah!


Langkah 3: Tocengkan tin itu sehingga inzal. Emm korang para jejaka terutamanya Adam dan Fandi memang dah biasa dengan aksi begini.



Tadaaa. Maka anda kini sepatutnya boleh menikmati hidangan air kopi yang hangat sambil membaca surat khabar di ruang tamu. SEPATUTNYA. SO KENAPA AIR KOPI AKU TAK PANAS?

Langkah 4: Carutkan kopi itu dengan gaya British. Bloody wanker.



Barbieeee. Apasal kopi aku tak panass??? Teknik toceng aku salah ke? Mekanisma penghangatan dia tidak tercetus ke? Dahla rasa air dia macam tupai.Tipu dowh pulangkan RM 6 aku dowh. RM 6 boleh buat tengok Ip Man 2 untuk hari Rabu dowh. Barbieeeeee.



14 comments:

Anonymous said...

KAH KAH KAHHHHHHHHH!!! sian kau kene tipu!


-kucing hitam

Mimie.Candy Cane said...

u really turn me 'on' at first..hahahaha..

rm6??

baik bancuh kt rumah je..

~::Iffat @ Wonderfatts::~ said...

ko salah toceng la jai...bukan seperti kebiasaan yg ko lakukan sebenarnya..dia goyang kedepan kebelakang tak silap aku..pastu dgn lembut..bukan keras seperti selalu..huhu

yusuf mujahidin ™ said...

pdn muke ko...hahaha~

shogunn_general said...

ko kena tipu macam sindiket MLM ni...haha...

Mohamad Faizal said...

kucing hitam: ala aku memang jarang buat aksi sebegitu mungkin tersalah teknik

mimie: maaf tak berniat sangat hendak membuat sesiapa ghairah

iffat: haa haa kau memang banyak pengalaman dalam aksi2 sebegini. 2 kali sehari ke?

yusuf: ajar aku teknik toceng sebenar please kau kan banyak pengalaman

naqqib: aku bagi kat abe tin tu haa haa

Rahim Hashim said...

laa...ko kene tekan dalam2 bontot air tu sampai dengar 'tak', patu baru goncang, bia satu menit lebih nanti panas giler air tu..

btw, cafe latte tak sedap, try mocha.

^wirda^ said...

ko salah buat la.. adik aku buat mmg jadi panas..hahahah..

Mohamad Faizal said...

rahim: baiklah saya akan mengikut nasihat anda malam karang saya beli lagi satu tin. hiarhkkk

wirda: adik anda lelaki ke gadis? jika gadis mungkin saya ni terlalu lembut melayan tin itu...

Anonymous said...

haha...
gile tak sedap air die..kau mmg terlalu mudah terpedaya dgn iklan2 sebegitu..tu la..niat nak berlagak minum air yg agak cool..last2 bg kat aku..haha..



-shuhud-

h a n i a n m u r i h a n said...

Aku buat ok je...i tried chocolate. Ok la. Not bad. Mesti ko yg terburu-buru ni.. Sebab tu tak jadi.hihihi

nana said...

selain petronas, kat mana lagi ada?
petronas yg dkt dgn umah aku ada bangla saiko. takut aku nak pegi.

qilahlala said...

mcmana bole tak jadi?? hehe practice more k :p

Mohamad Faizal said...

shuhud: haha aku rasa boleh lagi panaskan kot sebab aku rasa aku tak tekan punat dia sampai habis. kau tak test kat rumah ke?

hani: ya, aku memang tidak sabar orangnya. ala dia tak cakap pun kena tekan sampai keluar bunyi

nana: tataula kat mana lagi ada jual. kat tesco rumah kau ada kot

lala: yes. saya akan praktis esok. kalau tak jadi juga saya rebus terus tin tu

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...