Wednesday, May 5, 2010

Top Ten Local Celebrity Crushes

Ya tempoh hari, di dalam entri Top Ten Celebrity Crushes kita telah mengenali watak-watak antarabangsa yang ingin didampingi di dalam mimpi kita, tak kiralah mimpi yang basah atau kering. Mimpi basah di sini merujuk kepada mimpi bermandi manda bersama mereka di Sunway Lagoon tanpa sebarang aktiviti seksual. Maka kali ini anda berpeluang untuk mengetahui fantasi tempatan ijaicool pula. Come on, anda pun pasti ada saat-saat timbulnya keseronokan yang mungkin boleh membawa kepada mandi junub setelah melihat selebriti kegemaran anda tak kiralah di televisyen ataupun majalah hiburan. Sudah, ayuh kita klik Read More untuk mengetahui 10 selebriti tempatan yang boleh memercik peluh jantanku.

10) Rozita Che Wan

Ohh ini memang fantasi yang klise. Setiap lelaki normal pasti akan meletakkan Rozita dalam senarai top ten celebrity crushes mereka kerana Rozita memiliki tubuh yang smokin hot. Kalau Milfhunter beroperasi di Malaysia, mesti dia buru Rozita.

9) Faizal Tahir


Bertenang bertenang. Jangan tuduh aku gay sebarangan. Aku tak gay, aku metroseksual. Alah apa salahnya minat kat lelaki. Minat di sini bukanlah bermaksud aku akan biarkan Faizal Tahir menoron aku dari pelbagai posisi. Dulu masa aku praktikal dekat Idwal aku ada jumpa geng Faizal Tahir dalam Mirwana. Hafiz nama dia. Suara dia lebih sedap daripada Faizal Tahir, cuma dia tak hensem je. Eh boleh tak aku nak tukar yang aku minat Hafiz daripada Faizal Tahir. Tapi korang perasan tak, kalau nama orang tu Faizal mesti dah besar dia hensem. Faizal sahaja ye Faisal tak kira.

8) Nur Aliah Lee


Dulu-dulu dia Cina. Well sekarang pun masih Cina jugak. Dulu-dulu dia hot. Lepas tu biasa je lepas kahwin dengan Aziz. Lepas tu hot balik lepas bercerai.

7) Norjuma


Bagus kau ni maintain bertudung. Satu benda je kau tak dapat maintain iaitu berat badan selepas melahirkan anak (rujuk gambar di atas). Macam raksasa Kraken dah badan kau ni eii nauzubillahiminzolik. Tapi yang hebatnya dia berjaya kembali langsing dan jelita tak tahulah produk apa yang dia makan. Mana mungkin dia bersenam aku bersenam 10 minit setiap 2 hari pun masih berperut Azroy. Nak kata Herbalife memang tak mungkin sebab kawan aku Muaz ambil hari-hari tapi makin besar je perutnya. Mungkin dia ambil Jusmate5. Tapi isteri Anas kata ambil Jusmate5 nanti kena buasir dan boleh masuk ICU. Apalah aku ni kata entri pasal crush ni dok mengeji pula.

6) Sofea Jane


Huii wajah Pan Asia nombor satu Malaya! Gaya jalangnya membuat nasi kangkang dalam filem Perempuan, Isteri dan... menjadi sumber inspirasi isteri-isteri zaman moden untuk menanak sendiri nasi kangkang mereka untuk menundukkan suami.

5) Sarimah Ibrahim


Ok ini wajah Pan Asia nombor dua terhebat. No doubt, bila nak bersatu dan keluar album baru? Eh aku repeat balik ayat sebelumnya. No doubt, wajahnya memang jelita dan tubuhnya memang menggiurkan, tetapi ranking dia lebih atas daripada Sofea Jane kerana keperibadiannya yang semulajadi lucu. Bukan senang bagi gadis untuk membuat jejaka ketawa, tapi Sarimah mampu menggeletek kita jantan lemah dengan jenakanya. Dahla masih fresh perceraiannya eloklah tu ex laki kau tu aku rasa tak sembahyang.

4) Lisa Surihani

Ok part Lisa ni kita biar gambar sahaja yang menjelaskan mengapa dia masuk dalam senarai top ten aku...


3) Juliana Evans

Hari tu masa dekat konsert OAG di Istana Budaya, Juliana Evans berada betul-betul di depan mata aku. Comelnya Juliana aku rasa nak bagi tinju laju Ip Man sedas dua kat Sam dari Bunkface yang open untuk OAG pada hari itu. Secomel-comel dia pun, aku tetap ego tak mahu bergambar dengan dia sebab da' killa ada di depan mata dan dia lebih comel daripada Juliana. Duhh? (ayat selamat, hee hee). Walaupun dia comel, dia memang dikenali dengan keliarannya. Selamba je hisap 'rokok' Sam di khalayak ramai before konsert tuh. Hoit tak semua ayat aku korang nak tafsirkan secara seksual maksud aku ialah dia pau rokok Dunhill Sam untuk dihisap.


Gambar legendary daripada Facebooknya

2) The Chong Sisters

Aku memang menggemari siri realiti The Amazing Race. Muncul pulak The Amazing Race Asia, pastilah aku menyokong pasukan dari Malaysia kan. Mula-mula aku tengok apasal la muka diorang ni macam familiar rupa-rupanya diorang ni kakak Vince. Pada awalnya aku anggap mereka ini sekadar 'eye candy' dan mungkin menyerah kalah di awal persembahan. Yelah kena bawak kereta manual pun menangis teresak-esak. Tup-tup masuk ke peringkat akhir pulak. Lepas dah habis The Amazing Race, mereka secara tiba-tiba menjadi extra hangat pakai susuk ke apa. Tapi between those two aku lagi suka Vanessa (kiri) daripada Pamela. Vince pun cute jugak sebenarnya. Aww.


1) Nanu Baharudin

The ultimate Malay MILF. Di awal pembabitannya memang sumpah tak hangat. Selepas berkawan dengan Liena Hangat, barulah dia mula menunjukkan lurahnya.


Bagaimana bersetuju tak dengan Top Ten aku ini? Jika tidak bersetuju sila nyatakan Top Ten anda biar saya kritik kembali.



11 comments:

Anonymous said...

daphne iking mantap wei

Noraishikin Mohd Salleh said...

owh ijai...aku dh nak berguling dh baca part raksasa tu weh..aritu aku tgk dia kena intebiu kt tibi 3, dia kata dia mkn ikan je weh.mmg dia kurang mkn giler2 babeng pny..

part 'faizal' akan jadi kacak bila dewasa tu aku *pura²* tak faham :p

Anonymous said...

saya perempuan and saya ada girl crush dgn:
lisa surihani-mmg cun
juliana evans-a ar dia liar kan.
diana danielles?encik faizal tak suka?
jue aziz lawa tp gedik tp suara dia best.
scha alyahya saya kurang berkenan.encik faizal rasa beliau?
sazzy falak-cute
fazura-gedik tp boleh tahan cute
saya suka tgk minah2 pan asian nh..cun oww..ok ini semua girl crush je;)

noname

Anonymous said...

wardinaa~




-megan musang

shogunn_general said...

kalo dah moden2 camni, lain kot skang..

Tiz Zaqyah, Marion Caunter, Liyana Jasmay, Jojo Struys, Diana Danielle..well, to name a few.. :p

kalo zaman dlu2 macam xde je..ade ke pelakon2 cun berlakon cite2 melayu?macam average je...

CouchPotato said...

aku punya crush:
1.hannah tan - woh dia suka putih dan putih itu seksi!especially bila hari tu hujan dan dia lupa bawa payung.
2.yasmin hani:dia cool, dak kaver-kaver bila bercakap(tak macam rozita che wan kau. hahaha. okey, jari aku jahat.)
3.Lana Nordin-muka bitchy tapi aku suka satu part je kat dia. haha! okey tapi masih tak leh tandingi aku punya walaupun pakai wonderbra tujuh lapis. booo Lana!
4.shaheizy sam-kerana watak selalu saiko dan pelik. eh aku rasa memang dia saiko dan pelik.
5.Nik Sayyidah-idola aku sebab dari kembang, terus kecut, tegang dan hot!aku je tak kecut-kecut lagi. bwahahaha!

cukup ah! aku nak setadi strategic management pulak!

Mohamad Faizal said...

anon: yaa. dia dalam top 20 la. ada kawan aku nama dia apai ketar lutut mesti mandi wajib punya lepas tengok gambar dia

cikinto: makan ikan boleh jadi kurus? tipu dowh.

noname:
diana danielle,
kau ingat kau comel,
syamsul tumbuk main-main,
terus tak pergi plkn

(search 'artis kita ijaicool')

megan: oklah manis dan sopan

naqqib: adaaa. noniswara. haa haa

couch: lana nordin perasan pamela anderson haa haa

^wirda^ said...

kenapa nanu di tangga terrrratas??? OMG!

Anonymous said...

aku rs ko tk lupe yg ni..
rosnah mat aris...
hot mama kot...ngahaha

oh, aku yusuf mujahidin...


kehkehkeh~

Mohamad Faizal said...

wirda: mungkin kerana dia hangat??

yusuf: rosnah mat aris dah menapaus la...i think

rosli bahari said...

Rahsia Pancutkan Isteri ... HOT !!

http://panjisemarang.blogspot.com/2012/10/rahsia-pancutkan-isteri.html

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...