Tuesday, July 13, 2010

Lawak Gampang Emmanuel Eboue di Piala Dunia

Aku gelak sehingga keluar air mazi.



Kredit kepada Ezry Yusry Yu yang memberitahu aku tentang video ini. Ayuh kita kenali Ezry dengan lebih lanjut. Ezry adalah seorang jejaka yang berumur 24 tahun, masih bujang dan merupakan adik bongsu kepada adik beradik KRU. Dia merupakan bekas teman lelaki dan bekas rakan sekerja aku semasa di HP dahulu.

HAA HAA HAA celaka kau Eboue. Kalau korang tak gelak maknanya korang ini racist.

Eh tak pernah-pernah aku pergi post entri baru di pejabat.



5 comments:

Shima Ibrahim said...

Hihihihih ye2 die ngangguk..cam paham je ape org tu kate! siap die lagi fokus dr playe NK tu. Adohai..

Mohamad Faizal said...

tu ah muka dia serius sahaja haa haa 10 kali tonton 10 kali keluar air mata

Muaz said...

Hahahaha..bangang giler.. betul la..aku gelak sampai keluar air mata.. hahahaha

Mohamad Faizal said...

haha itulah aku tak boleh terima keyakinan di wajahnya

BanDeLa said...

bajet faham la 2....47 saat gelak x berenti...kehkehkeh

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...