Thursday, July 29, 2010

Selamat Menyambut Ulangtahun Percintaan Yang ke-4!

Saya ingin memulakan entri ini dengan memohon maaf kepada gadis-gadis dan sesetengah jejaka yang menaruh perasaan terhadap aku. Saya tahu saya telah meremukkan hati kalian dengan membuat entri ini dan anda mungkin sedang menangis teresak-esak di sudut-sudut gelap. Saya berharap anda semua masih sudi membaca hasil penulisan saya walaupun saya tidak dapat membalas cinta anda kerana cinta saya pada hari ini, esok dan selama-lamanya adalah untuk Da' Killa. Hey, we can still be friends right?

Selamat menyambut ulangtahun percintaan yang ke-4. Semoga kita akan terus bercinta sehingga ke pintu syurga. Sila teruskan membaca untuk melihat klip video eksklusif yang tidak pernah disiarkan lagi.



(jika ingin menyanyi bersama)

Satu hari ku berjalan seorang diri,
Ingin masuk Idwal System dah lambat ni,
Tiba-tiba ku terpandang seorang gadis,
Di satu sudut hanya tersenyum manis,
Ku terhenti seketika tertanya-tanya,
Siapakah gadis itu siapakan namanya,
Ingin saja ku bertanya tapi tak terdaya,
Kerna En Solleh dah panggil ku punya nama,

Satu minggu berlalu hidupku mesti terus,
Diriku sungguh bosan badanku makin kurus,
Then I saw the girl whom I had a crush,
Dia duduk tingkat satu wah sudah bagus,
Adakah ini kebetulan atau suratan,
Terima kasih ku ucapkan pada-Mu tuhan,
Ku minta liyana tanya sudahkah ada teman,
Si Aishah tanya terus ku sungguh segan.

Ini kisah ku dan dia,
Yang slalu bermain di minda,
I hope it will be (oh) in your heart,
Even though we a far apart.

Hari-hari buat flash aku dah naik bosan,
Tengok pulak muka Dolah makinku tak tahan,
I wish i knew how to do a coding or two,
Bolehlah ku turun bawah untuk membantu,
Aku seorang yang xmalu suma orang pun tahu,
Tapi bila depan dia lidahku membisu,
Especially bila aku duduk tingkat satu,
Mulala Kak Radin dan Anas kenakanku

Yes i do confess i had a crush on her,
Sekali tengok macam Jennifer Garner,
But please dont get me wrong im not a stalker,
Yes i do confess i want her number,
So please give me a chance to prove myself worthy,
Because i know i can make you happy,
Just look directly into my eyes,
There you can see where my true feeling lies...


Alah usahla berniat hendak terjun jambatan setelah membaca entri ini. Bukan selalu aku buat entri jiwang begini aku pun manusia biasa ingin bercinta juga.

terima kasih buat watak yang menjayakan video di atas: Anas, Abe, Fandi, Ikram, Zul, Luqman, Dolah, Ezu, Lala, Tamir, Mohd Nazmin, Huda, Fandy, Sanah, Nana, adik Nana, adik Abe, Muaz, Nurul Iza, Ayra



23 comments:

Noraishikin Mohd Salleh said...

sangat romantik! walaupun ini bukan video baru ;)

semoga hubungan kalian hingga ke syurga..amin!~

Anonymous said...

Congrats jai dan da killa! Sehari lepas anniversary couple aku. Haha - adam

qilahlala said...

yay!! happy anni!! bila mahu kawen kah?? :p

enuLwanie said...

wah,,,so sweeettttt......

buat kali ke berapa sy nk ckp,

akak datillah mmg bertuah!

Mohamad Faizal said...

cikinto: thanks. ameeeeeeen.

adam: haha kau sudah 9 tahun

lala: secepat mungkin!

enulwanie: itulah dia memang bertuah dahla teman lelaki kacak

Anonymous said...

selamat bbahagia smpi bila2 utk ijai dan datilah!!!

-fandi&ida- =)

Idlan said...

Apekah guna adik aku jadi penyeri video clip.

shogunn_general said...

ape lagi bole masuk pertandingan One in a Million ni..tak pun Hiburan Minggu Ini hehehe..gitaris tu abg kepada Yusuf bin Yahaya ke? macam kenal je

[z@ck] said...

selamat ulang tahun!
=)

ina said...

sangat sweet! selamat ulang tahun! cepat2 kawen k. hehee

Mohamad Faizal said...

fandi & ida: haha untuk kau juga jangan asyik bersetubuh sahaja kasihan isteri

akak abe: adik kau yang mana? yang lelaki tu penyuram video yang kecil tu vokal latar

naqqib: siapa itu yusuf yahaya? tapi betul la kot nama abah sama

zack: terima kasih

ina: baiklah! thanks

DingDong said...

4 yrs arrr... perghh lama benor tu.. nway ucapan appy nversary for both lovely couple da'killa n ijaicool.. btw da lama sgt da tu berkaple nye.. so bile mau kawen.. kalu kawen jgn lupa ajak ur blog's fan ni haa.. :P

^wirda^ said...

dh 4 thn dh.. hah pi la kawin cepat2..up sket limit berchenta..hahaha

King Faisal said...

Bro, Nice effort but i have to say your voice is sucks,lol. Anyway wish you Happy 4th Loving Anniversary. Hope your love going strong day by day :) So bila kahwin, sampai bila lg ko nak beringan ringan. Chill bro...

Mimie.Candy Cane said...

aku ingat nak telan cat nippon lepas ni.frust ouh...

khairul_bariyyah said...

otw nak g terjun gaung.. hahaha..
4tahun? wah~ kahgum3...muge2 hubungan ijai ngan da killa kekal smpai bile2.. dah kawen,jemput2 la ktorang.. hehe

suka dengan ayat ijai yang "cinta saya pada hari ini, esok dan selama-lamanya adalah untuk Da' Killa. " wah!

Muaz said...

Yoo wassup bro, happy anniversary to you and da'killa !
cepat2 kahwin wei.. nikmat kahwin sgt best! hehe .. cheers! :D

EyeDa said...

Wahh...bulan yg sama. Anniversary saya pon bulan 7 tp yg ke-6 thn.Congrats sama2..peace! :)

nadeera said...

congrats ijai n tilla.. ;) Happy 4th anniversary.. Bercinta sampai ke syurga tau.. ;) insyaAllah.

Anonymous said...

selamat ulang tahun!!!
aku harap tahun depan kau sambut ulang tahun kawin pulak..haha..


-shuhud-

Pink Stilettos said...

aww so suwit! happy anniversary to both of u!

p/s: nanti ajar muaz nyanyi dan buat lagu. dia asik2 nyanyi lagu raya jer ;p

Mohamad Faizal said...

dingdong: haha terima kasih! semoga anda cepat kahwin juga

wirda: wirda aku kawin korang amek gambar nanti ok. tapi bagi diskaun la korang kan peminat fanatik aku hee hee

faisal: kau tu dah kahwin taknak ringan2 lagi kesianla isteri inginkan belaian juga

mimie: bersabarlah mimie mungkin susah nak cari jejaka seperti aku tapi kau boleh bertawakal...

khairul: usah frust ya kalian adik beradik

muaz: apa nikmat kahwin cerita sikit kat aku bro hihi

eyeda: thanks. tahniah untuk anda juga hihi

nadeera: insyaallah. thanks

abe: thanks. ulangtahun kau dengan gadis ghaib bila? hihi

nurul iza: terima kasih! kalau anda nak tahu bila dia cakap dia nak jumpa client tu dia sebenarnya datang rumah saya belajar ilmu vokal untuk sepraiskan anda. hihi

Nenerhcf said...

ape lagi bole masuk pertandingan One in a Million ni..tak pun Hiburan Minggu Ini hehehe..gitaris tu abg kepada Yusuf bin Yahaya ke? macam kenal je

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...