Sunday, May 22, 2011

Happy Birthday Eleanor Ezura!

Hari ini, 22/5/2011 merupakan hari jadi teman rapat aku di Uniten. Nama panjang dia Tengku Eleanor Ezura binti Tengku Nasrudin. Nama pendek dia Ezu. Mama aku panggil dia Izi. Kami sudah lama tak berjumpa. Adalah dalam 6 tahun (ezajerit). Yelah Ezu asyik sibuk dengan...dengan...dengan....saya pun tak pasti kerana sudah lama tidak catch up. Amacam rasa serba salah tak? So what's the best way to let your best friend know that you care even if you're not always there? Sing her a birthday song, of course. Let's sing along to this recycled song!



hello to eleanor ezura apa khabar kamu
i'm singin this song for ya, i wrote it just for you
because today's your birthday takkan nak buat tak tahu,
i'm gonna sing for ya, that's what i wanna do

oh how did we met, oh how did we know each other
i didnt remember we went to tadika together,
oh yeah i know u and i were lab partner,
you did all the coding i just cucuk tamdraiv saje.

ohh happy birthdayyyy oh eleanor ezura

she is my president, my agent, and my fan,
she never membangkang although i always perasan,
we always mengumpat even though jaspal kat depan,
when it's manic monday we will msg sampai pengsan

this song was meant to be friendly
so i'm sorry if ada yang terguris hati
next year maybe i will sing you this song lagi
and now i nak pergi mandi

Selamat hari jadi yang ke-29 Ezu. Semoga anda bertemu jodoh dengan jejaka yang tampan dan beriman. Jika ada para pembaca yang merasakan diri mereka tampan, setia serta dapat membahagiakan Ezu, sila tinggalkan alamat emel di ruangan komen untuk dihubungi. Eh gambar pun aku recycle tahun lepas punya. Gila pemalas kau ni Faizal nak stalk gambar di Fesbuk.





12 comments:

Hudarling said...

Ijai kene buat lagu baru thn dpn. Hihihi

Fana Flora said...

happy birthday to kawan ijai, Eleanor Ezura ;D

safwan said...

Gambar pun takkan recycle entry tahun lepas... Huhuhhu

Jazica Albek said...

oh my god. sweet gile kau ni! mesti eleanor ezura terharu sgt dpt kwn cmni :')

Someone you don't know said...

awesome birthday song for a friend.

kalau aku jadi ezu dah bergolek gelentang gelakmenangis. ;p

Mohamad Faizal said...

huda: haha saya sudah tua sudah tak mampu hendak buat perkara begini lagi

fana: terima kasih bagi pihak ezu

safwan: err lama tak jumpa tak ada gambar baru hehe

jazica: tak juga kot sebab aku tiap-tiap tahun recycle lagu ini mungkin dia rasa annoyed haha

someone: err thanks..... (buat2 blushing)

Noraishikin Mohd Salleh said...

ijai, aku punya 17 Julai...*hint*

nobody said...

bestnya ade lagu :)

*walaupun recycle*

happy birthday jugak kat cik ezu
muga bahagia selalu

*comel je gambar*

erm...
teringin jugak nak lagu birthday
>"_"<

cik aletheea : said...

wah...
baiknye anda..


tepuk*tepuk*tepuk*

qilahlala said...

betul ke mama panggil dia izi?? hehe happy birthday ezu!!!!

pss: gambar u sesat kat blog jezmine haha dari hari tu nk ckp, tp lupa ;p

Mohamad Faizal said...

cikinto: eh kurang manis ni memberitahu harijadi sendiri....AKU 18 JUN

nobody: tahun depan jika saya panjang umur recycle lagi

cik aletheea: saya memang baik hari2 saya tolong mama kemas rumah. ok at least seminggu sekali

lala: well tercapai juga cita2 dia untuk mengambil gambar saya kerana saya ini fashionista agung juga

Anonymous said...

saya ingin bernikah dgn Tengku Eleanor Ezura binti Tengku Nasrudin

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...