Friday, March 20, 2015

Teknik Memikat Gadis

Hai apa khabar semua? Tahukah anda hari ini 20/3 adalah hari lahir isteri saya? Rasa macam nak bermain dengan emosi beliau dengan meletakkan kotak iPhone di dalam plastik KFC, tapi dalam kotak KFC letak peha ayam. Namun begitu gadis-gadis secara umumnya tidak memandang kepada hadiah meterialistik, sebaliknya mereka cukup berpuas jika kita menunjukkan effort untuk membuat mereka gembira. Ceh cakap jela kedekut nak beli hadiah mahal. Maka di sini saya ingin berkongsi beberapa pickupline di kawasan umum bagi membuat gadis-gadis terus jatuh cinta (ataupun jatuh meluat) kerana peluang untuk memberi first impression yang baik tidak datang selalu. Ayuh teruskan membaca.

1) Teknik memikat waitress comel

"Dik mee rebus satu. Taknak toge ya"

"Ok bang"

"Tapi nak together dengan awak..."

2) Teknik memikat anak makcik jual nasi lemak

"Dik nasi lemak satu. Taknak timun"

"Ok bang"

"Tapi nak teman..."

3) Teknik memikat gadis cashier Petronas

"Selamat datang bang. Kad Mesra ada?"

"Kad Mesra tak ada, tapi saya ada senyuman mesra.... (senyum)"

4) Teknik memikat gadis Perlis

"Eh awak ni orang Perlis kan?"

"Mmm camana tau ni?"

"Sebab awak nampak Beseri..."

5) Teknik memikat pekerja Nando's

"Abang nak flavour apa?"

"Mmm saya nak Mild je, tapi awak saya rasa Extra Hot..."

6) Teknik memikat orang Bangi

"Walaupun Bangi selalu tiada air, perasaan saya terhadap awak takkan pernah kering.."

Begitulah antara teknik-teknik memikat spontan yang boleh dilakukan jika kalian ternampak gadis idaman hati tiba-tiba muncul di depan mata di tempat-tempat yang disebutkan di atas. Gadis-gadis nak guna terhadap jejaka pun boleh apa salahnya. Ok jumpa lagi dalam segmen memikat yang akan datang. Kongsikan teknik memikat (original!) anda juga di ruangan komen. Anyway, happy birthday isteri! Together forever we will always be! (guna gambar lama sebab masih kurus).




11 comments:

dmekdy said...

Teknik Memikat Gadis Cashier KFC:

"Dik. Kasi saya ayam bahagian peha satu, adik bahagian dada satu. Original tau"

Faizal Rosly said...

Kakaka confirm ditumbuk di tempat kejadian

Fendi Rocka said...

kahkahkah..kalau muka tak hensem tak jalan jugak ni

eima said...

kah kah ... gile muntah aku aku dgr .....

Harris H said...

No 2, terbaik,...hahaha

Irfa said...

senyum je tgk gambar yg masih kurus tu, hehe

Mak Piah said...
This comment has been removed by the author.
Delores Hope said...

Nice, i really like it.if you also like our site please follow: http://www.robesdemariee2013.com/

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

supri said...

makasih infonya

ica anjasari bogor said...

SAYA SEKELUARGA INGIN MENGUCAPKAN BANYAK TERIMAH KASIH KEPADA AKI NAWE BERKAT BANTUANNNYA SEMUA HUTANG HUTANG SAYA SUDAH PADA LUNAS SEMUA BAHKAN SEKARAN SAYA SUDAH BISA BUKA TOKO SENDIRI,ITU SEMUA ATAS BANTUAN AKI YG TELAH MEMBERIKAN ANKA JITUNYA KEPADA SAYA DAN ALHAMDULILLAH ITU BENER2 TERBUKTI TEMBUS..BAGI ANDA YG INGIN SEPERTI SAYA DAN YANG SANGAT MEMERLUKAN ANGKA RITUAL 2D 3D 4D YANG DIJAMIN 100% TEMBUS SILAHKAN HUBUNGI AKI NAWE DI 085-218-379-259

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...